Mail verzenden als..

Beste allemaal,

Ik heb vanuit mijn werk een eigen mailadres gekregen naam@bedrijf.nl
Deze zit gelinkt aan mijn eigen, privé, hotmail.
Mijn werk-mail komt dus op mijn hotmail binnen.

Mijn vraag is, of en zoja, hoe ik kan antwoorden vanuit mijn werkmail (vanuit hotmail)
En mocht dat niet mogelijk zijn, ik las op internet iets dat je ‘antwoord aan’ kan aanpassen zodat als ik mail stuur vanuit hotmail, en mensen antwoorden op die mail, hij toch via mijn werk-mail weer bij mij komt. Hoe kan ik dat doen? (per mail afzonderlijk, niet voor álle mails die ik stuur)

Ik wil namelijk eigenlijk liever niet dat als ik antwoord op mails, iedereen mijn prive-mail heeft.
Het gaat namelijk niet om mails van collega’s, maar om klanten ed.

Iemand die hier meer verstand van heeft? :’)

Groetjes,

Meestal kun je dan het “van” emailadres aanpassen. Ik had op m’n werk twee emailadressen, een persoonlijke en een algemene. Dan kon ik in de mail zelf aanpassen vanuit welke ik het stuurde.

Oke dit klinkt echt totaal niet duidelijk, hopelijk snap je het. :stuck_out_tongue:

Ik snap wat je bedoelt! Dat heb ik inderdaad ook al eens eerder gehad.
Maar dan ben je echt ingelogd op die mail enzo, en dat kan bij mij nu dus niet. Er is geen site waarbij ik op mijn werkmail kan inloggen, en heb hier ook geen wachtwoord ofzo van.

Ik zou dan toch even gaan vragen hoe je dat aan kan passen, want het lijkt me niet echt de bedoeling dat je via de privémail de zakelijke mails gaat beantwoorden.

Hm okee blijkt dus dat het niet kan. Degene die de hierover gaat weet nog niet hoe dat precies werkt.
Dus als iemand wél weet hoe het moet, tips zijn welkom haha ;’)