mail van paypal.

Hi ladies,
Ik kreeg om 20:50 uur ofzo een mail van paypal, dat ik beperkte toegang heb tot mijn rekening, en dat ik mijn laatste transacties moest controleren. Ook stond er dat ik mijn wachtwoord en geheime vraag moest verandeten.
Ik weet niet of ik dit vertrouw hoor… heeft iemand misschien ooit dezelfde mail gehad?
Ik zit nu op een tablet van iemand anders dus ik kan niet zomaar op paypal inloggen.

Sorry als dit in een algemeen topic moet, maar ik doe het liever even zo.

Ik zou het niet vertrouwen hoor. Heb zelf geen ervaring met Paypal maar het lijkt me dat de klantendienst (of welke dienst die mails ook verzend) niet nog om 20:50 achter hun pc’tje mails zitten te verzenden.

Misschien best even een mail schrijven naar Paypal zelf ofzo?
Want eens je je wachtwoord enzo vrijgeeft kunnen ze die toch gebruiken? (Zou ook mis kunnen zijn want ik gebruik Paypal niet)

Up

Ik zou ook Paypal nog even mailen, dan weet je het zeker. En verder je laatste transacties eens bekijken, dat kan vast geen kwaad, zo lang je maar geen linken uit die mail gebruikt.

Oke (: ik ben alleen niet voor maandag thuis dus hoop dat t goed komt.

Ik heb laatst wel 2x een mail van ebay gehad dat ik mijn wachtwoord + geheime vraag moest veranderen omdat er iemand op mijn account probeerde te komen volgens hun… Ik vertrouwde het ook niet helemaal maar heb maar wel mn wachtwoord veranderd en nu hoor ik er niks meer van. Heel raar!

zoiets had ik laatst ook opeens, dat ik beperkte toegang kreeg en het was omdat ik mn moeder’s geboortedatum had ingevuld ofzo en toen is ie geblokkeerd

Ik heb maar gewoon even ingelogd en ik moest mijn geheimm vraag invullen, maar weet niet meer wat ik had ingevuld gehe.

Ik heb die mail ook een keer gehad, gewoon hun instructies volgen dan word je account weer vrij gegeven. Ik zat ook echt van wtf? Maar goed.

ik kom er nu dus achter dat de geheime vraag die ik in moest vullen, een nieuwe was, waardoor ik hem zou veranderen. maar dat stond er dus niet boven, waardoor ik hem nu 10x veranderd heb, en niet meer op mijn paypal account kan inloggen -.-"
Maar weer even mailen dan.