Mail uitzetten op Blackberry 9700

Ik zat te zoeken naar een algemeen topic, maar die heb ik eventjes gemist denk ik!? Ook zoekfunctie bied geen uitkomst, dus dan maar een nieuw topic.

Ik heb dus nu een maand een Blackberry 9700 met abbonement. Maar nu heb ik aan t begin dus me e-mail in getikt, maar nu krijg ik super veel e-mail (gewoon alles wat ik ook op me hotmail op de pc krijg, maar dat is gewoon veel) en ik ga nu ook op vakantie bijvoorbeeld en dan kost t geld, heel t internet kost dan natuurlijk super veel geld. Weet iemand hoe je het uit zet!? Want op google vind ik niks, ja vind ik wel wat maar t werkt niet =(

Kan iemand me helpen… !?

Bij Instellingen, Mobiel Netwerk en dan Uit zetten bij eerste optie :slightly_smiling_face:

In nederland moet je er ook mee uitkijken hè…want als je over het gemiddelde van de gebruikers van je bundel heen gaat…moet je ook betalen

Dat had ik al gedaan, maar dan kan je ook niet meer op internet zelf… dus geen twitter, hyves or google desnoods… Dus ik wil echt alleen m’n e-mail uitzetten… toch bedankt haha

up

Uitloggen?

geen idee

gewoon dan niet je mail kijken!

Dat kan niet, je kan niet ‘inloggen’ en ‘uitloggen’ als op hotmail

Dan blijft hij heletijd meldingen geven haha, en kost t met nog steeds geld…

gebruik je internet in het buitenland? dat kost zoieso geld tog?
maar je kan bij verbindingen de 1ste weg klikken

Ik wil gewoon me mail uitzetten, vergeet dat internet ff haha. Maaar, wat bedoel je met verbindingen de eerste weg klikken!?

up

Ik heb een bb curve 8520, je moet naar menu en dan installatie en dan staat er bij mij Email Setup, daar moet je heen en dan krijg je een internet scherm en dan kan ik me emailadres bewerken of verwijderen. En dan moet je natuurlijk op verwijderen klikken. Ik weet niet of jij dat ook hebt maar het zal vast wel denk ik (:

Ahhhh dom van me. Dat had ik wel eens eerder gezien maar ik dacht dat ik dan heel me e-mail adres verwijderen, dus ook heel me hotmail zeg maar. Ah heel erg bedankt!!!

Asjeblieft meis!

ohw dus als ze zeggen ‘je hebt onbeperkt internet GRATISSSS’
moet je uitkijken dat je er niet 1min teveek op zit anders betaal je?
lekker oplichterij. en ik heb nu al 60 euro ergens vooe betaald terwijl mijn abonnement 26 euro per maand is:@

en dus als je 10 mailtjes per dag krijgt ga je eroverheen?

wow thanks, nu heb het ook gelukkig uit

bij mij blijft mn e-mail gewoon staan als ik hem heb verwijderd?