Magazine maken~!

jahh!!! en dan sturen we die op naar girlscene (adres???) en dan gaan zij het wel regelen met verkopen enzo! en dan worden we rijk!!! xD! lijk me vet h|p!

(ja volgens mij typte je het zelf xD) ja goed idee! iedereen gaat gewoon zijn eigen ding doen…weet je wel…waar je goed in bent ofzo
:ok_woman:

we moeten wel ff een naam hebben hoor!! dan kan iemand de voorkant maken nameljk…

Echt super leuk hoor, een magazine beginnen !!
Je kan er ook een webmagazine van maken; een online magazine !!
Dat heb ik ook een keer met een vriendin gedaan; maar toen werd het niet zo’n suc6 …
Ik zou er heel graag aan mee wille doen !!
Mag dat :face_with_raised_eyebrow:?

XxX

Heb ik zelf ook wel is gedaan,
tijdschrift heette fashionfreakersz.

Btw ik wil wel helpen, plaatjes bewerken enzo & collages make & tekst bewerken.

Dat zou inderdaad erg leuk zijn. Ik heb ooit wel eens een internet magazine gezien die met flash was gemaakt. Je kon de bladzijden in de hoek aanklikken en dan werd het omgeslagen. Of vasthouden en zelf omslaan. Ik ben op zoek naar zo’n idee, ook voor mijn eigen website.
Maarja, ik wil in ieder geval wel meehelpen, en als je iets over winkelen in Veenendaal wilt weten klop je maar bij mij aan. xD Het lijkt me in ieder geval erg leuk! ^^

koele naam.

ik wil ook wel meedoen maar ik heb niet zoveel tijd want kan niet zo vaak op de computer maar ik wil wel mee helpen…

je kan ook proberen op paint als je publisher niet hebt.?

xxx
ik weet nog geen goede naam eigenlijk

Ik wil de plaatjes wel bewerken en tekst en dingen schrijven enzo, ik wil meehelpen! Note me wat ik moet doen!

xoxo

je kan ook gewoon als naam doen Addicted…?
en dan doe je gewoon basic dingen als shoppen, beauty, fashion, eten, sales etc.

some ideas…
xxx

Dit is wel een erg leuk idee! (als jullie nog iemand ergens voor nodig hebben, wil ik ook wel meedoen, ik hoor het wel.)
Jammer dat ik geen naam kan verzinnen. Daar ben ik echt zo slecht in.

Hey ik zou je super graag willen helpen!
maakt mij niet uit waarmee, heb je nog iemand nodig ergens voor? Ik ben alleen niet heel handig in layouts maken enzo

bijvoorbeeld celebs enzo zou ik best willen doen. Dat vindt ik erg leuk. en sowieso lijkt het me super om hierbij te mogen helpen! misschien is het ook leuk om iets van doetips erin te zetten als de vakantietijd weer aanbreekt of de modekleuren en daar voorbeelden bij te geven.
Ik vindt de naam addicted echt heel leuk, dat kan op alles slaan. zo kun je het heel veelzijdig maken.

zuper leuwk dat jullie mee willen doen! Hier zijn de namen die ik wel leuk vond en sommige door jullie verzonnen:
-manifique
-Let’s GoGirl
-GoGirl
-FashionFreaksz
-fashion addict

zullen we hier uit kiezen??? als we er uit zijn note ik jullie wel wat jullie kunnen doen!

Magnifique en Let’s GoGirl, zijn errúg leuk.

dit is echt vet! ik wil ook graag meedoen! xD
ik wil wel stukjes schrijven/voorkant meewerken/leesverhalen schrijven … echt cool bedacht!
leuke namen idd, die laatste 2!

ik heb er ook nog 6 , niet echt leuk ofzo maar okee

• Comeon (come on) * it’s mine *ThatsWhy
  • Girlxx * Passionfreaks *madebyUS

xxxxxxx

wijzig;
ik vind addicted denk ik, persoonlijk, het allermooist.

oke deze namen zijn nog in de race :stuck_out_tongue:

magnifiqeu
let’s GoGirl
addicted

ik vind de eerste 2 ut leukste

maar andere namen zijn natuurlijk ook welkom :relieved:

addicted en magnifique.
Ik weet niet, maar die hebben iets waardoor je de rest van het blad wel zou willen lezen. klinkt misschien een beetje zweverig ofzo (ben ik niet!! :stuck_out_tongue:)
maar een titel moet de aandacht trekken en ik denk dat deze dat het beste zouden doen.

als ik dan voor een van die twee zou moeten kiezen zou ik gaan voor addicted