Magazine maken~!

haaj mensen!
ik verveel me en heb een idee. Ik ga een tijdschrift maken! gewoon voor de lol. ik denk dat ik het met microsoft publisher ga doen want wat anders weet ik niet. Wilt er iemand helpen?
wat ik er in iedergeval in wil:
[i]- Site Tips

• Mode
  • Celebs
  • Recepten (smooty’s, cup cakes enz)[/i]

als je verder nog ideen heb Graag!
willen jullie alsjeblieft met Microsoft Publisher werken!
(start>alle programma’s>microsoft office>microsoft Publisher)
Je mag ook zelf een onderwerp verzinnen. als je klaar bent zou ik het graag willen zien.

kus Eva

wat is microsoft publisher precies en hoe werkt het ? en hoe krijg je het , hoe je het zegmar moet downloaden :grinning:

Publisher zit normaalgezien bij je Microsoft Office pakket.

:open_mouth: hahah ik zie um al ! dankje :grinning:

Je hoeft het niet te dowloaden. ik weet alleen niet of het op die aplle computers zit xD.

Het is niet zo Moelijk te begrijpen. je moet gewoon maar wat uitproberen en op dingen klikkn om te kijken wat er gebeurd :grinning_face_with_smiling_eyes:

maaareeehh … eva ? ga je dan een magazine maken dat je in de winkel wilt zetten en er geld aan verdienen of ?

wahaha xD nee denk ut niet. kweet et wel zeker eigenlijk :stuck_out_tongue:. als ik me verveel ga ik at gewoon doen en ik zie wel als het af is :sunglasses:

:open_mouth: het zou best cool zijn … maar ik dnek dat het veel werk is … maar je verdient wel veel …ik zou het best wel willen doen … mja dan moet je alles laten drukken enzoo XD

hm…ga ik da dan wel begrijpen? kben nameliijk nogal domm. moet het dan naar een uitgeverij ofzo?

dan ga ik ze op straat verkopen! xD :grinning_face_with_smiling_eyes: maarjah… kan iemand de voorkant maken? o shit xD WE HEBBEN HELEMAAL NOG GEEN NAAM!! WAAahaha x’D wie weet er een goeie naam? word het trouwens een meiden blad?

Ik ben zooo goed in namen bedenken…xD

Ik wil graag mee doen

ik wil wel voorkant maken en ook binen kant ofzow

Namen versinne uhhh

• fashionaddicts
  • streets stijl
  • beauty addicts

nou ik ben ook niet goed in namen versinen hoor :stuck_out_tongue:

Ik heb geen microsoft publisher? XD

als je er echt veel geld mee wil verdienen, moet dat over mode wel erg bijzonder zijn, bijna alle bladen gaan al over mode, en er staat overal hetzelfde in! of je moet het ergens over laten gaan, wat nog niet bestaat.

Dat kan xD
Dan moet je namelijk het pakket van microsoft office hebben, en als je een niet zo heel uitgebreid pakket hebt, dan kan het best zo zijn dat publisher er niet bij in zit ^^

Ik vind het wel een leuk idee ;p
ffe thema’s bijverzinnen die ik eventueel zou doen euhmm…
technische werkjes als basiselementen voor een website? (wow typte ik dat? ;p)
En euhm, streetstylepictures in mijn eigen stad ofzo? :grin:

en euhm als naam, ik denk ff na hee euhh ;p
*smilinggirls
*foundusic (music&fountation door elkaar? ;p okee klinkt heel dom mja maar een suggestie hee ;p)
*flying girls
*manifique
*let’s go

Ze klinken wel raar, maar als je er wat van kan maken, gaat het veel mooier zijn! =)

Misschien iets over meiden die hun eigen stijl hebben? Kweet ook niet. Maar het lijkt me wel leuk om mee te werken. Als je het gaat verkopen wil ik wel delen in de winst! xD
Maarja, misschien kan het gewoon een girlscene tijdschrift zijn? Girlscene magazine. xD

En columns en kleine verhalen. Dat je die dan kunt insturen.

hahhaa dat zou ik niet weten XD

ik vind uhm…let’s gogirl of gogirl wel leuk :stuck_out_tongue:. maar ik vond het wel een goed idee als iedereen een beetje over zijn eigen buurt gaat lullen en winkels die er zijn enzo. of van die make-up tips ofzo. is er iemand al toevalig begonnen. ik niet namelijk xD. (werkstuk :nauseated_face: ).