Mag weg

mag weg

Ik had precies hetzelfde. Toen hadden wij gala en was het hartstikke leuk. En inderdaad gewoon de rest na doen. Ik had zelf een clutch bij me die ik vast moest houden, dus heel veel met mijn armen kon ik verder ook niet. Ik heb gewoon maar wat gedaan. Als de rest wat gekker deed, deed ik ook wat gekker, enz.

Een beetje heen en weer springen op de muziek is meestal voldoende- bovendien zijn er ook zat plaatsen waar je een beetje kunt staan. En het duurt, bij mij op school, vaak een tijdje voor het feestje op gang komt. Maak je maar geen zorgen- zolang je er maar een leuke avond van maakt :slightly_smiling_face:

Ik kan zelf ook niet dansen, maar gewoon een beetje op de maat mee en een beetje gek doen :stuck_out_tongue: Al snap ik dat sommige het niet zien zitten

Aah super reacties, bedankt!
Ik heb al iets meer zelfvertrouwen nu haha, gewoon meedoen en dan komt t goed :slightly_smiling_face:
Is ‘van links naar rechts stappen op je eigen plaats’ ook ‘toegestaan’?
Of is dat echt not done haha?
Nog meer mensen met danspasjes tips? :flushed:

Je moet het eigenlijk helemaal niet zien als danspasjes doen. Het is geen dansen met acht tellen, meer een beetje je heupen los maken. Het belangrijkste is dat je lol hebt: niemand vind het genant als jij met een grote glimlach op je gezicht totaal uit de maat danst.

Wat trouwens ook heel leuk is om gekke bekken te trekken tijdens het dansen met vriendinnen! Dan kom je vanzelf wel los :wink:

Zet anders gewoon een muziekje op thuis en “oefen” voor de spiegel? Gewoon wat meebewegen en meestappen met het ritme!

En wat Laurien zegt: je moet het niet zien als danspasjes doen!

Oke super!
Ik ga m’n liefste glimlach opzetten en lekker dansen :slightly_smiling_face:
Even oefenen voor de spiegel kan inderdaad geen kwaad, ga ik doen!
Bedankt meiden!

Ik kan ook echt niet dansen, maar trek me er ondertussen niets meer van aan probeer gewoon een beetje op de muziek mee te bewegen. Niemand op zulke feesten kan écht goed dansen dus dat is het voordeel.