Mag slotje op!

Hallo lieve allemaal,

Een tijdje had ik geschreven in het onderwerp ‘‘jaloers’’
Toen ik me spullen ben wezen halen ben ik boos weggaan en heeft hij mij geblokkeerd.

Ik zag dat er nog een shirt lag maar dacht laat maar… Die dag erna was ik ontblokt en toen heb ik hem gevraagd zijn shirt te halen, hij wou me niet zien want dat kon hij niet aan.

Heel verhaal daarna gekregen en daarna zei hij ook ‘‘we kunnen beter even geen contact hebben dus ik ga je weer blokkeren’’ En dat is n week geleden ongeveer, nu 2 dagen geleden ben ik weer ontblokt maar wordt er niks gezegd :flushed:

Ik heb van zijn vrienden gehoord dat hij nu veel meer drinkt terwijl hij dat weinig deed…

Mijn vraag is nu wat wil hij nou?! ik wil het best uitpraten maar hij wou rust dus ik ga niet beginnen met praten…

Liefs x

Ja oke, maar snap de logica niet eerst blokken dan weer niet dan weer wel enz

Hij wilt niks. Jij controleert het steeds of je nu wel of niet bent geblokt. Laat hem met rust, pak de draad weer op. Dat t-shirt komt vanzelf wel.

Dat controleer ik niet, als ik in mijn applijst scroll en zie dat dan controleer ik niks toch? :wink:
En ik laat hem met rust weet niet of je het verhaal snapt? :flushed:

ik zou het zelfde doen als jou hoor haha :flushed:
maar zou inderdaad wachten tot hij uitzichzelf wat stuurt! misschien hoopt hij dat jij het ziet en hem wat stuurt maar NIET doen gewoon rustig afwachten.
ik weet bijna zeker dat hij vanzelf wat stuurt als je even wacht! :slightly_smiling_face:

Haha konden jullie het maar zeggen !:stuck_out_tongue: Maar je hebt inderdaad wel gelijk, dankje!

Haha ! :stuck_out_tongue: Ja ik wacht ook… Inderdaad zeiden me vrienden ook, beetje aandacht vragen of hopen dat ik praat inderdaad!

Ik zit er wel steeds over na te denken, snap er niks meer van… :bored:

Het is toch niks voor niks je ex vriend? Waarom zou je het moeten/willen uitpraten? Laat elkaar gewoon met rust

Makkelijk gezegd, tot je zelf in zo situatie zit, praat je waarschijnlijk anders.
En als je goed gelezen hebt zie je dat ik hem met rust laat en zeg ik alleen dat ik het vervelend vindt, snap je reactie dus niet helemaal :wink:

Mag gesloten worden, probleem is opgelost :slightly_smiling_face:

-