mag slotje op

graag een slotje want ik heb geen behoefte aan kinderachtige reacties…

Ten eerste, wat naar dat je dat moet meemaken…
Als ik jou was zou ik per direct een afspraak bij de huisarts maken

Idd!

dankjewel meiden…

Gelukkig kunnen wij dat allemaal ruiken.

Hoewel ‘larrysucksdick’ dit wel op een érg lullige manier brengt, kunnen wij inderdaad zo niet bepalen of je een miskraam hebt gehad… Een doktersbezoekje is in dit geval wel handig, deze heeft hier meer verstand van dan wij. Sterkte meid!

Erg kinderachtig om er op zo’n manier op te reageren.

Jeetje lieverd, wat erg. Zou je niet liever naar de dokter gaan? Hij/zij kan dat direct testen/zien en dan weet je maar waar je aan toe bent. Heb je hier met iemand in je omgeving over gepraat?

Was je in de weken na je verkrachting tot dit moment helemaal niet ongesteld geworden dan?

Sorry hoor maar ik vind het echt heel raar als je verkracht bent en 2,5 maand niet ongesteld wordt, je geen zwangerschapstest doet. Verder kunnen wij je inderdaad niet vertellen wat het is.

:sob::muscle:

nee…

Weten je ouders het? Want het lijkt mij dat mijn ouders graag zouden willen weten of ik zwanger was :")

Ik ben opgenomen, maar mn ouders weten het …

-

??
Ze is verkracht, ze heeft geen wild avondje gehad op vakantie. Het is echt niet zo vreemd als je na zo’n gebeurtenis niet meer helder kan nadenken en niet de dingen doet wat je normaal wel zou doen.

Ik zou als ik jou was morgen meteen een afspraak maken met de huisarts!

Slotje op verzoek van de TS.