ik mag mijn vriendje niet knuffelen van mn moeder , ze vind me daar nog te jong voor denk ik , natuurijk knuffel ik wel maar dan moet ik het stiekem doen , ik mag wel een vriendje maar niet knuffelen ik ben een turks meise van 13 xx zijzelf heet ookeen nederlandse vriendje en ik ook , dus ik zie het probleem niet wat zij knuffelt hem ook altijd ;s
Typ is normaal.
Doe het stiekem of leg je erbij neer.
Jij bent raar. Al die rare topics van je. Doe normaal.
mij tips geven hoe ik er van kan zorgen dat ik hem wel kan nuffelen
Weirdo
wat is raar aan deze topic? ik vraag alleen maar advies hoe ik er wel van kan zorgen en dan reageer je bijna altijd op mijn topic`s, hou je me in de gaten?
Typ zelf EENS normaal
mn toetsenbord doet het niet zo goed
Sorry, dialect :].
ik doe het ook stiekem , alleen ik vind het zo onhandig
dus jouw toetsenbord verwisseld die en deze… erg bijzonder toetsenbord heb jij :’)
Huh?
ik lees dat je Turks bent. ben je een moslima? dan begrijp ik dat je moeder zo denkt. leg aan je moeder uit dat het niet verder gaat dan knuffelen ( al snap ik dat je moeder daar wel bang voor is ) maar verzeker haar dat je hem echt leuk vind maar niks meer wil dan knuffelen.
koesje
Huh. Je moeder heeft ook een Nederlands vriendje?
ik niet snap dit niet helemaal.
En keer volgende netjes ABN typen jij moet.
Oké, wat wil je nu? Ga verder met stiekem knuffelen, dan heb je toch wat je wilt?
Ik zie toch door wie het topic gemaakt is-__-
Je maakt een topic over of je met je vriendje moet schuren, terwijl jij van je moeder niet eens met je vriendje mag knuffelen omdat je moslima bent??
Schuren wel, knuffelen niet. Ik vind jou ZO enorm nep.
HAHAHHAAAH.
waar staat dan dat ik wel mag schuren, mn vriendin zei dat ik het ook een keer moest proberen , en reageer maar niet op mijn topic als je het toch maar NEP vind -.-
ik wil alleen maar advies hoe ik mijn moeder wel kan overhalen