mag niet van mijn ouders, help me?!

hey,

ik heb laatst dus de vriendinnen van mijn vriendin ontmoet en ik vind ze echt super super lief, nu wil ik dus meer met ze omgaan enzo. en ze stelden voor om een film te gaan kijken op maandag in de herfstvakantie ( met z’n 5en) en ik mocht mee! :grinning: ik natuurlijk super blij maar toen ik het ging vragen aan mijn ouders zeiden ze dat we de dag ervoor op vakantie gaan. Wat kan ik doen?? ik wil zoo graag vriendinnen met ze worden want het zijn echt top meiden en dit is DE kans om ze beter te leren kennen. Ik heb trouwens al gevraagd of ik de dag erna mag komen met de trein maar dat mag niet :rage: daarnaast ga ik samen met een andere vriendin en ik merk dat ze haar veel meer mogen :frowning_face:

Kan je niet een andere dag met die meiden afspreken?

Ja spreek een andere dag af!

Als het zulke leuke meiden zijn, zullen ze het vast begrijpen als je niet kan komen en willen ze je vast een andere keer beter leren kennen.

spreek gewoon een andere keer af. hoe oud ben je eigelijk?

Als je uitlegt dat je de dag erna weg moet en daar nog voor moet voorbereiden, kunnen ze dat (hoop ik) wel begrijpen als het leuke meiden zijn.
Je spreekt dan gewoon een andere dag met ze af!

Echt heel erg bedankt voor al jullie reacties ,

Ik ga het ze morgen iniedergeval zeggen en dan kijk ik wel of het nog op een andere dag kan of dat we een nieuwe afspraak maken en dat we dan iets anders gaan doen.
Thanx!!! xx

@girlpower17 ik ben bijjnna 15 :slightly_smiling_face: