Hai hai
Ben 15 (16 worden) en mijn vriend 16 (17 worden). We zijn bijna 6 maand samen en mag nog altijd niet blijven slapen bij hem van mijn ouders.
Zijn moeder is redelijk losjes en van haar zou dat wel mogen. Ik mocht met nieuwjaar wel bij hem slapen maar alleen omdat er andere vrienden bij waren. Mijn vriend vraagt steeds of ik eens mag blijven slapen. 3 weken geleden stelde ik het eens voor aan men mama en ze zei “nu niet want het is last minute maar mag in principe wel eens”. 1 week later vroeg ik of ik mocht blijven slapen en het antwoord was “nee ik voel me daar oncomfortabel bij”. Terwijl ze de week ervoor zei dat het wel zou mogen. Mijn vader zei “ik wil nie dat men klein meisje al bij een jongen slaapt” en hij zei “over weken mss maanden mag het eens”
Ik vind dit heel spijtig want ze vertellen me altijd hoe volwassen en begripvol ik altijd ben maar dan tonen ze het tegendeel. Ik mag wel slapen als er vrienden bij zijn en men moeder zei ja en dan nee.
Ik besef zelf ook wel dat ik nog jong ben maar ben redelijk matuur voor mijn leeftijd.
Moet ik wachten? Maar weet totaal niet wanneer het zou mogen.
Moet ik nog eens vragen?
Dankjewelll