Mag niet met jongen vanwege afkomst. ?

Hee,

Ik vind een jongen leuk & andersom.
Alleen mijn ouders zouden het nooit goed vinden als ik met hem had hij is namelijk half buitenlands… & dan bedoel ik turks.

wat kan ik nu het beste doen ? x

Je ouders hoeven toch geen (liefdes) relatie met hem te hebben.

Boeiend wat je ouders ervan vinden. Het gaat toch om jouw leven?

Dat dacht ik dus ook alleen m’n ouders zouden willen dat ik het meteen uitmaak .

Ik snap je ouders wel. Er wordt toch slecht over gereageerd in de media. Misschien kun je hem eens meenemen naar huis als het serieus begint te worden en laten zien dat hij wel een goede jongen is. (ik denk dat je ouders het fijn vinden als hij niet zo’n mega turks-nederlands accent heeft, ik weet niet of hij dat even kan minderen die avond? :’))

@kissmeslowly
En volwassenen moeten dan wel weten dat als ‘turken’ zo in de media komen, dat niet íedereen zo is. Daar zijn ze oud genoeg voor.

@kissmeslowly wtf niet alle turkse kongens zijn zo als die jongens in de media !
Ik ken heel veel Turkse jongens die super beleefd zijn, oude mensen helpen, brugpiertjes helpen enzow. En een paar hebben een nederlands vriendinnetje ! en ik ken echt veel Turkse mensen en daarvan was er maar 1 een beetje asociaal. Ze zien er allemaal wel stoer uit met hun petje op maar ze zijn gewoon heel lief en daar gaat het om. Je mag mensen toch niet op uiterlijk beoordelen ?

Bewijs gewoon aan je ouders dat hij níet zo is. Zeg dat je een jongen meeneemt, vermeld niks over zijn afkomst. Tadaa, probleem hoogstwaarschijnlijk opgelost.

praat eens met je ouders waarom ze precies niet willen dat je niet met hem gaat

Ik zou het ook niet mogen van mn pa, ik weet het weird. Ik weet niet hoe oud je bent? Miss moet je hem aan ze voorstellen, als je er van overtuigd bent dat hij goed voor je is. (Zoals elke jongen zich uiteindelijk moet bewijzen aan zn schoonouders)

Vraag aan je ouders waarom ze niet willen dat jij met een (half) buitenlandse jongen iets hebt.
En daarna uitleggen dat ze ongelijk hebben maar niet op een boze manier !

je hebt het nog niet eens voorgelegd? zou ik eerst even doen. goed ervoor gaan zitten, en vertellen dat ze het waarschijnlijk niet leuk vinden maar dat hij jou gelukkig maakt en dat het je niks uitmaakt wat zijn afkomst is, en dat je hoopt dat ze daar hetzelfde over denken.