Mag niet blijven slapen, reden heel erg vaag

Hee,

Ik heb al ruim 2 maanden een vriend (ik ben 17, hij 25, lijkt heel veel verschil maar het valt best wel mee), en ik ben in het weekend altijd de hele dag bij hem. Zaterdag meestal van 3 uur 's middags, tot iets van 1 uur 's nachts, en zondag van 3 tot 9 of 10. En nog steeds gaat het hartstikke goed en het is ook best serieus.

Nu hadden we het idee om morgen met Koninginnedag naar familie van hem te gaan in Den Haag. Vanavond moet ik werken, tot 11 of 12 uur waarschijnlijk, en daarna zou hij me op komen halen en zou ik bij hem blijven slapen zodat het morgenochtend geen gedoe is dat hij eerst mij nog op moet halen en daarna weer dezelfde weg terug richting de snelweg.
In Den Haag zouden we dan bij zijn tantes blijven logeren, die hebben het zelf aangeboden.

Dinsdag was ik de hele dag weg ivm excursie met school, gisteren had ik schoolfeest en was ik al weg voordat mijn ouders thuis waren, dus ik had het net pas kunnen vertellen. Maar dat moet niet uitmaken, vind ik. Dus ik vertel mijn moeder het plan, zegt ze van ‘nou, ik vind het helemaal niks.’
Ze heeft geen problemen met mijn vriend, of dat ik een vriend heb, ze vindt hem zelfs best aardig. Dus wat was haar reden? ‘Je vertelt er zo weinig over.’
Ik dacht dus, wat moet ik dan vertellen? Ik vertel best wel over dat we zijn wezen wandelen, of de stad in zijn geweest, dat soort dingen. Dus ik vroeg ook wat ik dan zou moeten vertellen, en dat wist ze ook niet. Aaaaaargh!

Wat me zo dwars zit, is dat ze meteen nee zei, zonder gegronde reden. Dat kan er bij mij gewoon niet in.

Zo zijn moeders nou eenmaal ben ik bang…

das gwn pech hebben dan…niet iedereen heeft relaxte ouders. maar probeer toch door te zeuren…

Vraag om een reden. Je bent 17, hallo. Dan kan ze het best zeggen :V

Inderdaad.

Ik heb 4 maanden iets met mijn vriendje, en mag er ook niet blijven slapen. Ik ben 15, hij 16. De enige reden die ze konden bedenken was ‘ik vind je te jong’ dus zei ik; ‘nee je vertrouwt me niet, das wat anders’ Waarop ze een heel verhaal gingen ophangen dat ze me wél vertrouwden.
Ouderssssss. :crazy_face:

-

-

Ze is bezorgd

Ik denk dat ze denkt dat het gewoon een of ander scharreltje is, met wie het toch weer snel uit gaat. Ze wilt je gewoon beschermen.

Zo was mijn moeder ook.
ik heb de eerste ook gewoon bij mn vriend geslapen terwijl het dus niet mocht eigenlijk. Maar dat was omdat ik ergens heel laat bleef en dan zou hij me ophalen enzo en was mijn idee om bij hem te slapen :x.
Gelukkig hebben mijn moeder& ik niet echt ruzie ofzo over gekregen. Sindsdien sliepen we ook steeds vaker bij mekaar. en nu gewoon meerdere keren in de week. =)

leg je moeder uit dat ze zich niet zo’n zorgen hoeft te maken.

Ik ben uiteindelijk wel blijven slapen, ik was pas om half 2 thuis van mijn werk. Allebei doodmoe, en ook maar kort geslapen (van half 3 tot half 10 ofzo). Kreeg gistermiddag toen we in de auto zaten met z’n vieren een smsje of ik naar huis wilde bellen, en heb toen gezegd ‘Ik heb er geen behoefte aan om ruzie te gaan maken over de telefoon terwijl we hier met z’n vieren in de auto zitten.’ en daarna niks meer gehoord.

Gisteren ben ik wel 's avonds laat nog naar huis gegaan (zijn broertje had de auto, en die bleef te lang weg) dus ik was rond 1 uur thuis… ouders niet meer gezien, en ben pas net een half uurtje wakker (slaaptekort van de afgelopen week :stuck_out_tongue:).
Ik zal haar maar zeggen dat ik best voor mezelf kan zorgen en dat er geen reden is om me hiervan af te houden. Als ze erover begint dan.

Kleine meisjes worden groot.
Dat is vaak wat het meeste dwars ligt bij de ouders.
Zal ze nu ook vast wel hebben? (als dit je eerste keer is tenminste.)

zijn je ouders er nog over begonnen?

ik ben over 4 dagen 15, m’n vriend is 17. we hebben nu 2 maanden en 1 week. slaap bij hem/hij bij mij sinds 1 maand geleden ofzo. gewoon zeggen; ma, als we zo graag willen neuken kan dat overdag ook wel. :upside_down_face: