Mag je drinken als je elastiekjes in hebt?

Hoi,
Ik heb al een tijdje een beugel nu en vandaag heb ik elastiekjes meegekregen naar huis van de tandarts. Alleen ik ben de tandarts vergeten te vragen of je mag drinken als je elastiekjes in hebt.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee en kan iemand mijn vraag misschien beantwoorden?

Al vast bedankt, xoxo.

Ik plaats dit topic trouwens hier omdat ik vond dat je tanden en zo ook wel bij health hoorden xd.

Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.

Dan bedoel je alcohol of gewoon drinken in het algemeen?

Nee, gewoon drinken in het algemeen xd.

Huh? Waarom zou dat niet mogen?

Ja natuurlijk mag dat :slightly_smiling_face: Geen probleem hoor.

Mag je gewoon inhouden hoor. Met eten moet je ze uitdoen omdat je ze anders verliest en doorslikt, met drinken moet je wel heel hard je best doen wil je ze verliezen.

O oke, dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik had ze ook en ik vond drinken met elastiekjes altijd een beetje irritant, dan is het handig om met een rietje te drinken :slightly_smiling_face:

Mag wel hoor! Met het eten zou ik ze uitdoen, heb er al velen doorgeslikt haha…

Ik dacht dat dit over alcohol drinken met een elastiek in je haar ging… :cold_sweat:

Maar t lijkt me dat met beugelelastiekjes gewoon mag hoor

Haha ja dat dacht ik ook!

Ik droeg mijn stiekje ook met het eten! heb er nog nooit een door geslikt. Maar dat kan ook komen doordat ik mijn stiekje schuin moest dragen

Dan zou je haast niet meer kunnen drinken man. Alleen met avondeten deed ik ze uit, voor de rest had ik ze altijd in (mega lang geleden alweer, haha)

ik hield mijne altijd in met drinken en deed ze uit met eten, maar dat was meer omdat ik bang was dat er kruimels tussen bleven hangen enzo haha

Ik drink en eet er gewoon mee. De enige manier waardoor ik ze verlies is omdat ik ze laat knappen met mijn tong.

Een vriendin van mij die een beugel had dronk alles gewoon normaal, behalve prik.
Dan wilde ze graag een rietje, omdat de prik haar beugel aan zou tasten en als ze met een rietje dronk dan niet ofzo… Geen idee of dat waar is, maar misschien weet iemand dat hier (:

Tuurlijk mag dat. Ik moest zelfs gewoon eten en drinken met die dingen. Niet dat ik ze ooit gedragen heb, maargoed.