Mag ik solliciteren?

Heey!
Zodra ik antwoord heb zal ik dit topic laten verwijderen omdat het misschien een beetje een domme vraag is maargoed:
Ik wil graag bij een Blokker gaan werken, want ik zag dat ze nog personeel zochten voor in het weekend. Alleen stond er: Minimaal vmbo diploma.
Ik zit zelf nu in VWO5, dus heb nog geen diploma aangezien ik pas volgend jaar examens doe.
Maar denken jullie dat ik kan gaan solliciteren? want technisch gezien ben ik alwel voorbij het vmbo examen jaar zegmaar.:stuck_out_tongue:
Oja en dt ik het in de winkel had kunnen vragen hoef ik niet te horen want ik had haast geen tijd want ik moest snel door en morgen is het gesloten omdat het zondag is natuurlijk :’)
Dus alvast bedankt als je het antwoord weet(:

liefs!

Denk het wel, technisch gezien heb je je vmbo diploma ook al.

Je kan het altijd proberen . dat je in 5vwo zit is toch gewoon beter dan 4vmbo hebben gehaald?

-

Je overgangsbewijs van 3 naar 4 vwo telt als een vmbo-diploma.
Als jij dus 3VWO gehaald hebt, mag je daarna gewoon een MBO-opleiding doen.
Je kan daar dus ook gewoon werken :wink:

Okee dank voor jullie antwoorden, begon namelijk erg te twijfelen!:slight_smile:

Succes! :slightly_smiling_face:

Ja. Als je 3vwo hebt afgerond mag je volgensmij al sommige MBO-opleidingen doen, dus dat is volgensmij wel goed. Daarbij willen ze volgensmij gewoon dat er wel mensen die een béétje kunnen rekenen en zo staan, en als 5vwo-er kan je dat wel lijkt me ; ) Gewoon een enthousiaste brief sturen!

Ik zou 't gewoon proberen!
Succes :slightly_smiling_face: