Mag ik jullie mening ergens over, ik twijfel erg

Is het raar als ik een bericht stuur naar een vriendin die ik al drie jaar niet meer gesproken heb? Ze was altijd mijn beste vriendin geweest en ineens was het contact tussen ons stuk gelopen. Ik wil weten hoe het met haar is en mis onze vriendschap heel erg. Maar tis al zo lang geleden… En ik weet niet of ze er op zit te wachten

Er was nooit een ruzie. Moeilijk uit te leggen maar er was wel een soort van spanning. We gingen steeds minder met elkaar praten en uiteindelijk helemaal niet meer. Dat ging heel geleidelijk

Ik vind het helemaal niet raar!

Wat zou ik graag willen dat twee oude vriendinnen contact opnamen. Dus ja, ik zou t doen als ik jou was. Je kan er alleen maar vriendschap mee ‘winnen’. =)

Ik zou het juist heel leuk vinden als een oude vriendin weer een berichtje stuurt o.i.d! Gewoon doen :slightly_smiling_face:

Thanks allemaal! Deze aanmoedigingen heb ik nodig :slightly_smiling_face: Ik vind het ook best wel eng om te doen haha

Zou het leuk vinden als een vriendin van vroeger weer iets van zich zou laten horen. Dus doen!

Gewoon doen! Ik heb dat ook gedaan en nu praten we best vaak en spreken we ook best vaak af ondanks dat we ver weg wonen!

Dat is helemaal niet raar!

Ik was een hele lange tijd geleden ook heel erg close met een vriendin, maar dat was verwaterd omdat wij een andere opleiding gingen doen.
Ongeveer een maand geleden hebben wij weer contact gezocht en wij beginnen weer steeds closer te worden! Wij beide vinden het contact weer heel erg leuk, dus ik denk dat het voor jou ook goed gaat uitpakken! Zoiets opnieuw opzoeken is heel erg leuk en positief.

Ik zou het doen! Deze week heeft een vriendin die ik een tijd niet heb gesproken ook opeens contact opgenomen, ik vond het heel leuk dat ze het deed.