Mag ik even klagen

over mijn vriendje?! Hij is 18 en ik ben bijna 17, en we zijn in december 2 jaar samen… De sleur begint er al aardig in te komen, naar mijn mening. Ik krijg heel weinig aandacht van hem en heb dan ook het idee dat hij mij ziet als gewone vriendin. Hij doet de pabo, dus er zitten nagenoeg alleen maar meisjes in zijn klas, waar hij het bijzonder goed mee kan vinden. En precies vanavond, de avond van mijn mentale-inzinking, hebben ze een schoolfeest! N meisje bewaard de laatste dans al voor hem zei ze haha. Maargoed, nu ben ik gewoon zo jaloers op dat meisjes die met hem gaan dansen, want ik mis hem ontzettend… En het komt extra hard aan, als je ondertussen het gevoel hebt dat je niet meer speciaal voor hem bent zegmaar.
Het begint al met kleine dingetjes;
Ik ben laatst ziek naar huis gegaan dus ik smte hem, hij vroeg niet eens wat er was, en hij kwam ook niet even langs ofzo (wat ik stiekem hoopte want ik was alleen thuis en zijn school is 5min met de trein van mijn huis af, en hij woont nog n half uur verder)
Oke nu voel ik me dus erg kut over dit… en ook over het feit dat hij heeft toegegeven dat hij het saai vind worden met me, hij is ook wel toe aan iets nieuws maar weet niet hoe hij het aan moet pakken

Heel veel dank voor iedereen die mijn depressieve verhaal heeft gelezen, en nog veel meer dank voor degene die tips/ervaringen plaatst…
-trouwens, normaal ben ik echt te nuchter om hier een probleem van te maken… maar ik geef dit emotionele gedoe de schuld aan mn pil… heheh
xx

Ik heb het ook gehad, en na 2 weken was het uit.

Misschien kun je het eens echt in zijn gezicht zeggen hoe je erover denkt?

hihi als het aan de pil ligt
dan komt het allemaal wel goed
goodluck!

Haha ja ik denk dat het daaraan ligt, want ik ben wel opvallend emotioneel… normaal zou ik er niet ZO’N probleem van maken…

En ik wil wel heel graag erover praten, het punt is dat we elkaar maar 1x in de week ofzo zien… en als ik bij hem ben is er niets aan de hand, maar de dagen dat ik hem niet zie… die vind ik echt rot.
Ik kan nu al niet wachten tot zondagavond, wanneer we kunnen praten. Dan krijg ik in ieder geval duidelijkheid, ik maak mezelf helemaal gek nu!

Ik heb jammer genoeg geen advies ofzoiets. Maar ik leef met je mee, misschien dat dat helpt haha ^^. Je schrijft trouwens leuk.

Kunnen jullie elkaar dan niet wat vaker gaan zien ?
Misschien moeten jullie gewoon iets speciaals/leuks/spannends samen gaan doen, zodat het gevoel weer wat terug komt.

Haha yesh ik wordt gesteund! Dankjewel, je bent de eerste oooit die dat compliment maakt!

Ja daar denk ik ook welleens aan, aan mij ligt het niet, maar hij is behoorlijk druk.
Naast school moet hij
maandag; werken dinsdag; trainen woensdag; somswerken donderdag; trainen vrijdag; werken/uit zaterdag; voetballen zondag; zien we elkaar

Iets leuks doen of weekendje/dagje weg zit er heel vaak niet in… Echt heel jammer… maar ik kan niks aan zijn schema veranderen

Je kunt beter eens met hem erover hebben.

klopt, dat is de enige manier…
maar toch zie ik hem zondag pas en in de tussentijd kan ik niets doen… geen afleiding, niks.
Ik heb niet eens zin om te shoppen!!

Haha oke en nu ga ik stoppen met posten en iets even tv kijken! Ik kom echt te sneu over als ik dit zo teruglees hihi

Zo herkenbaar… Ik ben bang dat dat bij mij ook gaat gebeuren!
Hij heeft altijd wel weer iets, en ik zie hem maximaal 2x in de week, meestal 1. Maar dat moet altijd heel moeilijk gaan omdat hij best wel vol zit.
Als we elkaar zien is het gewoon goed,
maar in de tussentijd heb ik soms echt een ‘single’ gevoel, haha.
Ik kijk nu ook veel meer naar andere jongens, terwijl ik hem echt niet kwijt wil!
Maar het is gewoon lastig om een relatie toch nog spannend te houden als je zo weinig mogelijkheden hebt. En helemaal als hij er ook niet bijster veel moeite voor doet.

Ik zou het er met hem over hebben, zeggen dat jij er in ieder geval moeite voor wil doen. En toch iets leuks bedenken om op je ene dagje samen te doen.

Succes!

Ga lekker wat voor jezelf doen, of bel vriendinnen op, je moet je niet kut voelen, als hij iets met die meiden doet, doe jij niks fout, zondag praat je er met hem over, ik heb dat ook gedaan met mijn vriend, die 4 jaar ouder is, hij zit met allemaal hele knappe meiden in de klas, ik heb echt een laag zelfbeeld dus ik werd panisch, ging janken enzo… ik heb uit wanhoop zijn smsjes gelezen, nu denk ik; Ik doe niks meer, ik vertrouw hem, als hij vreemdgaat heb ik niks gedaan.

Ik weet het je hebt er niks aan, maar ik zou gewoon zondag met hem gaan praten, het lucht wel op…

Ja het liefst wil ik dus nog eerder met m praten want nu blijft het steeds door mn hoofd spoken haha.
z’n smsjes lees ik niet… hij heeft een nieuwe blackberry en ik durf dat ding niet eens aan te raken haha. Ik moet toegeven dat ik wel te vaak zijn hyves in de gaten houd… Hyves is ook nergens goed voor :expressionless:

Ik ben trouwens niet bang dat hij vreemd gaat. ALS hij dat doet, dan weet ik wel waar ik aan toe ben, maargoed. Met uitgaan laten we elkaar best vrij. Hij mag best met meisjes dansen, en ik met jongens, omdat ik weet dat hij 100% voor mij gaat, en mij leuk vind. Maar nu ik daar dus aan twijfel, vind ik het gelijk een minder goed idee dat hij daar los staat te gaan haha.

Ik ben al wel wat meer uit mn dipje in ieder geval

Ik heb zo’n dagen ook gehad en geloof me huilend in bed liggen wil je echt niet.
Probeer het weg te dringen nodig vriendinnen uit of een goede vriend van je?
Zodat je misschien wat meer afleiding hebt?

Nou ja ik denk zo hij kan met een meisje zijn dan kun jij met een jongen alleen zijn maar goed ik hou nu eenmaal van wraak nemen…

Haha daar hou ik ook van :’) alleen op zo’n manier heb ik er nog nooit over nagedacht… Meer in de zin van; hm als jij me niet smst, ga ik ook lekker niks van me laten horen… en soms hoor ik dan gewoon niets tot de volgende dag in de namiddag.

om 17:00 heb ik 1 smsje van hem gehad, toen hij ging werken. En ondertussen heb ik m een paar vragen gesmst over van t weekend, nogsteeds niets terug… Net ‘perongeluk’ een leeg smsje gestuurd, zo van; STILLE HINT! Hij is nu al lekker aan het feesten blijkbaar !

Heb ik ook last van gehad!
Ik weet niet hoe je het kunt oplossen, bij mij is dit via een hele omweg gegaan dus ;p
Maar up voor jou!

Tja door te praten maar daar heb ik nu niets aan haha
Hoe bedoel je bij jou is het via een hele omweg gegaan? (A)

ach ach, dit komt me zo bekend voor! Kheb precies hetzelfde probleem, alleen dn in me stopweek, dan ben k egt nie te harden

haha ja dit komt me zo bekend voor XD
En achteraf denk je waar heb ik me zo druk om gemaakt?
mja je moet wel oppassen dat je nie teveel zegt/ klaagt op dit moment
Want soms kan ik het nie laten, en dan sla ik’‘helemaal’’ door, en and of the day, voel jij je nog kutter, terwijl hij zich lekker loopt te vermaken!
Dus ga iets doen wat jij blij maakt, smst hij nie trug? prima, niet meer smse ook! ( ja makkelijker gezegd dan gedaan) en praat er achteraf over met hem, dat je soms een btje begrip nodig heb…
( Ze zijn daar nie zo goed in XD )