Mag gesloten worden

Op dit topic mag een slotje aangezien ik antwoord heb gehad op mijn vraag.

Shabacca.

Dat vind ik zelf ook. Het probleem is dat die dat juist altijd wel heel erg deed en nu plotseling totaal geen interesse meer toont.

Even niets. Laat hem eerst maar reageren… En als hij dat niet doet zou ik ook de moeite niet meer nemen om hem te appen.

joh, ik zit precies in dezelfde situatie maar dan heb ik 'm leren kennen via last.fm.

Irriteer me er kapot aan. Eerst hele dag praten voor 3 weken lang en nu mag ik blij zijn als ie me eens een whatsappje stuurt… Wtf?

precies dit, dit heb ik ook gehad en het was mn vriend nota bene :cold_sweat:
het is uitgegaan, en dit voelde voor mij eigenlijk alleen maar als een opluchting.

ik had hem wat moeite laten doen, hij gaat je vanzelf missen als hij het met je meent.

Ja, precies dit.

Inderdaad, ik zie het vanzelf wel.

Heb ik soms ook met mijn scharrel. Ik wacht dan gewoon tot dat hij weer wat zegt. Meestal is dat wel een paar uur daarna of de volgende dag. Een poos geleden praatten we dagen lang ook gewoon niet omdat hij niet reageerde. Gelukkig is dat niet meer zo…
Maar gewoon zo laten. Je moet ook niet weer gaan zeuren als hij weer eens niet reageert. Vinden ze alleen maar vervelend en dat willen ze het helemaal niet meer. Dan voelt het als een verplichting.
En als die echt in je geïnteresseerd is, reageert hij vanzelf.