Mag gesloten worden

Op dit topic mag een slotje aangezien ik antwoord heb gehad op mijn vraag.

Shabacca.

Ik zou toch nog een keer om advies gaan vragen misschien dit keer bij een andere winkel, Douglas of zo? Die kunnen je huid zien. Ik kan niet vanachter mijn laptop bedenken welke foundation bij je past.

Een vriendin van mij heeft het ook eens gedaan en toen hebben ze gewoon op haar huid getest welke het beste stond. Ze gebruikt die foundation nog steeds.

Algemeen make up topic!

ik had dat probleem ook, echt superveel foundations gehad
maar overal was weer iets mee… maarrr ik heb hem nu gevonden hoor :bowing_man:
De luminous silk foundation van armani!
hij is sinds een jaartje in nederland te koop in de v&d.
Hij is wel 47,50 euro maar dan heb je ook echt wat!

http://1.bp.blogspot.com/-kTJGVD3J2jM/UdjclsSLXTI/AAAAAAAAXpI/P5hyn3uGI6U/s640/P7020001.JPG

Dior forever

Gebruik ook een primer!
En kijk idd een beetje bij de high-end producten. :slightly_smiling_face:
Mac studio fix fluid is medium tot full coverage, en blijft super goed zitten + hebben ze in een reeks van ik dacht 30 kleuren. Dus ongetwijfeld zit er ook een goede kleur voor jou tussen.

Gucccix, michelle_ymcmb en M·A·C
Ik mag niet meer dan 20 euro uitgeven dus dat wordt hem niet! Had ik er misschien even bij moeten zetten. Toch bedankt voor de reactie’s.

Ja Gosh dan, die gebruik ik meestal.
Wel gaat ie na ong 6 uur een beetje schilferen, dat is erg jammer.

Upje voor dit topic, ik ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk.

Ik heb ook even op Google gekeken en de mac studio fix fluid foundation ziet er wel erg goed uit. Maar toch vind ik €35,- toch echt te ver boven mijn budget.

Estee lauder double wear, echt de beste foundation ooit! Ik gebruik hem nu al zo’n 3 jaar. Hij dekt echt alles en blijft hele dag goed op zijn plek zitten. Zelfs als je door regen hebt gelopen. Ik heb van allerlei foundations geprobeerd maar kom toch telkens weer bij die uit.
Hij is ook rond de 35 euro. Maar ik koop hem vaak tijdens acties. Je doet echt wel minimaal één halfjaar met zo’n potje.
Ik zou er even over googlen als ik jou was! Maar hij is echt top.

Als je dat nog te duur vindt zou ik voor cc van maxfactor gaan. Komt ook dicht in de buurt! Bij etos is nu actie 5 euro korting en dan is die nog maar 7 euro. http://www.beautygloss.nl/2013/10/22/max-factor-cc-cream/

voor de review van deze!

Dankjewel satisfashion, hier heb ik zeker wat aan!

Iemand ervaring met deze foundation?

http://rararouge.com/wp-content/uploads/2013/09/rimmel-stay-matte-foundation.jpg

Ik vind dat Rimmel stay matte een beetje een cakey effect geeft. De catrice heeft meestal hele goede

Dit dus.

L’oreal Nude Magique Eau de teint is sowieso een aanrader!
Voelt niet als een soort masker als andere dikke foundations, heel licht, droogt snel, je hebt weinig nodig voor je hele gezicht, dekking is vrij goed en blijft zeker 6 uur goed zitten met weinig poeder (bij mij dan)

Lara Tahir
Ik denk dat die foundation toch niet dekkend genoeg voor mij is.

Misschien bij foundations kijken van vichy? daar heb ik goede dingen over gehoord, zijn ook niet heel duur geloof ik.

Ik mix mijn foundations en ik gebruik soms dus 3 verschillende xD, maar altijd maar 2 tegelijk! Ik heb ook een hele zoektocht gehad, want het is heel moelijk om de juiste kleur te vinden voor spookjes :wink:.

Photo Finish van Catrice (8 euro?) met BB cream van Essence (4 euro?). Mooi effect, blijft mooi zitten. Waar je wel GOED op moet letten is dat na je je foundations heb opgedaan, even deppen met je vingers om het er echt in te krijgen. (Ik doe dit ALTIJD, maar met deze combo is het echt nodig!)

Of Garnier BB cream (10 euro) met BB cream van Essence (4 euro). Ook een mooi effect.
Dus onder de 20 euro nog. Kan je ook nog een mooie blush (cream!) kopen :wink:.

Ik doe stippeltjes op mijn gezicht van beide foundations (erg leuk gezicht xD) en ga er met een foundation kwast eroverheen. Ik merk dat dit toch wat beter dekt dan met je vingers.
Vervolgens ga ik met een consealer en en een kwast (werkt zooooooveel beter!) aan de slag om de rottige plekjes nog even extra te bedekken. (ook hierna ga ik weer deppen)