Mag geen muziekinstrument spelen

Omdat ik niet goed weet waar dit staan moet, zet ik het hier neer

Al een hele tijd wil ik een muziekinstrument gaan bespelen. Ik wil het dan thuis zelf leren. Alleen ik weet ook nooit zo goed welk intrument ik wil leren te bespelen, fluit, gitaar of drum.
Ik besloot om eerst te sparen voor een goede instrument en daarna veder te kijken. Na een hele tijd gespaart te hebben, heb ik nu een mooi bedrag.
Kom ik nu achter dat in mijn huurcontract staat dat je geen muziekinstrument mag spelen!
Dat heb ik weer, had ik toen nooit aan gedacht.
Wat zou ik nu gaan doen?

Je hebt instrumenten die je in een versterker kan doen met koptelefoon. Of zou dat ook niet mogen?
En dan heb ik het over bijvoorbeeld een keyboard, gitaar. Maar ook een trompet (iemand die ik ken heeft dat, geen idee hoe het werkt), maar misschien zijn er zo vast nog meer instrumenten…

Wat hierboven gezegd wordt, koptelefoon. Voor instrumenten als een trompet en trombone bestaan er dempers. Kan je het beste even naar googelen.

Leuk trouwens dat je een instrument wil spelen :upside_down_face:

Maar wat stom dat het in het huurcontract staat zeg! Kan je hier niet over praten met je huurbaas? Afspraken maken over bepaalde tijden waarop je speelt bijvoorbeeld?

Bedankt voor de tip.
Ik ga even op google neuzen