mag geen cap van ouders

heee meiden,
ik heb vandaag zo’n leuke cap in de stad gezien die best goedkoop was (12euro) maar ik mocht m niet van me ouders omdat t een onzinnig kledingstuk was en ze t niet goed vonden als ik er mee rondliep. maar ik wil al heel lang zo’n cap. mijn broertje mocht er wel een en is 4 jaar jonger, wat moet ik hier mee? ze willen niet eens naar me luisteren naar mijn mening, want ik vind t wel mooi, het is mijn smaak en ik wil t zelf betalen.

Ik vind het een beetje onredelijk van je ouders als ze jouw broertje er wel eentje geven (zelf laten betalen) en jou er geen willen geven (zelf laten betalen) omdat ze het onzinnig vinden…

Ik zou er rustig over praten met je ouders waarom zij dan vinden dat je broertje er wel eentje mag… En vanaf daar dan verder gaan kijken…

Tja. Dit is typisch zo’n geval: doe wat je zelf wil en aanvaard de consequenties, of luister naar je ouders en ga tegen je eigen verlangens in.

Is compleet aan jou welke optie je kiest.

Als je het zelf betaalt mag het dan wel?

nee dan mag t ook niet ;s

jaa idd vind ik dus ook, me broertje hoefde m niet eens zelf te betalen.
ik had al gevraagd wrm mijn broertje wel mag en ik niet, maar ze lullen er steeds omheen

Wat is dat dan?

Hele domme vraag misschien, maar wat is een cap?

Een pet met een platte flap ^
Ik ben zelf nooit zo van maar wat doen zonder toestemming, ik denk ook dat je beter kan praten met je ouders dan hem zomaar te kopen. Laat dmv foto’s zien dat het leuk kan zijn en zeg dat jij het moet dragen, niet hun.

http://cdn101.iofferphoto.com/img/item/537/127/706/l_new-fashion-obey-caps-snapbacks-hip-top-hats-259a.jpg

Dit dus

Eerlijk gezegd snap ik jou ouders wel een soort van :flushed:
Ik vind het (meestal) echt vreselijk staan als meisjes een cap dragen.
Behalve als het echt bij je past :flushed:

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Niet lullig bedoeld hoor !
Maar ik dénk dat jouw ouders je het liefste als ‘‘meisje’’ zien.

Ik denk dat je het beste gewoon aan je ouders kunt vragen waarom je het niet mag en dat jullie dan samen tot een beslissing kunnen komen.

Hoe oud ben je ? Als je 14 bent snap ik t wel, ben je 17 ofzo is het een ander verhaal. Praat er nog eens rustig (!) met ze over waarom het niet mag en dat je hem zelf wel wil betalen. Jouw geld toch?

ik ben 14 :slightly_smiling_face:

hahah is jullie mening :wink: jaa ik vind t wel leuk staan bij mezelf en is ook echt mijn stijl dus wil heeel graag. Ik heb net een gesprek met mn ouders gehad maar t probleem is dat ik dan niet zomaar kan kopen omdat ik al heel veel dingen krijg dus ik denk dat ik maar eventjes wacht totdat ik weer wat geld heb verdiend en dat ik t dan ga kopen :slightly_smiling_face: