Mafia spelletje

De meeste meiden zullen het niks aan vinden, maar er zullen er ook vast zijn die het wel leuk vinden. Een mafia spelletje!
Omdat ik het nu speel op een site waar het nog niet zo druk is, dacht ik; misschien kan ik hier eens kijken of iemand mee wil spelen. De ronde is nog niet zo lang bezig en je maakt, als je over ong. 4 maanden op nr. 1 staat, kan op een playstation of Ipod!!
Een kleine beschrijving:

n de wereld van de maffia gelden er slechts enkele woorden. Respect, haat, wraak, overleven en misdaad zijn daar enkele voorbeelden van. Denk jij dat je je kan redden in deze keiharde wereld? Dan ben je op de juiste plaats!

Op MaffiaFellas begin je met de rang ‘Groentje’. Door misdaden te plegen, auto’s te stelen (en hiermee te racen), drugs te verhandelen en nog allerlei andere dingen verdien jij geld. Met dat geld kun je allerlei dingen kopen: bescherming, geweren, noem maar op. Daardoor stijgt ook je power, de kracht die je hebt om iets of iemand aan te vallen. Door veel power en geld te verzamelen bouw je respect op en kun je andere mensen aanvallen, of ze zelfs hun graf insturen!

Maar daar blijft het niet bij. Je kan reizen naar andere landen, stations kopen, werken, en om niet te vergeten: in de gevangenis terecht komen!

Weet jij je zelfs zo omhoog te werken dat je je eigen familie kan starten? Samenwerken met andere gangsters en zo de meest gerespecteerde familie in de wereld van MaffiaFellas worden? Laat zien wat je kan!

Welkom in de wereld van de maffia…

Lijkt het je wat? Neem eens een kijkje op www.maffiafellas.nl en meld je aan!

Hahah, ik ben altijd wel in voor dat soort spelletjes…
Beetje klikken, enzo ^^
Alleen die eeuwige ‘underground’ vind ik niet meer zo leuk!
Ik speel nu dus zo’n online ‘klikspel’ over een school :stuck_out_tongue: Chaos creëren.
Maar heb ook een spel gespeeld, op dezelfde manier, en dan moest je een popster worden ^^.
Vind mafia en criminelen dingen niet zo leuk onderwerp :cold_sweat:

Jammer dat je de mafia dingetjes niet meer leuk vind :stuck_out_tongue:
Zou je mij de site willen geven van dat klikspel op een school? Of van die popster als je die nog weet?
Ik wist helemaal niet dat zulke dingen er ook waren, lijkt mij ook een stuk leuker dan spelen tegen al die kleine crimineeltjes :stuck_out_tongue:

Ja daarom haha :stuck_out_tongue:
Maar oss is heel leuk (Dat is die school, ik speel het nu al een jaar :slightly_smiling_face: )
Als je dat wilt gaan doen, zou ik je willen vragen of je je dan via mij wilt aanmelden, dan verdien ik 300 euro ofzo :stuck_out_tongue:
Maar het is zeg maar niet zo heel groot, dus iedereen heeft gewoon gezellig contact met elkaar.

En van die popster worden is www.popmundo.com, maar daar heb je verder geen contact met andere spelers, er is wel een ranglijst enzo, maar geen ‘chat’ gedeelte. (en het is internationaal, oss is alleen nederland of ja, misschien belgie)

Maar goed: die van Oss is:
http://www.oss-game.nl?id=6&ref=ketchup
(ja ik heet ketchup hehe)

Zie je wel verschijnen :slightly_smiling_face:

haha ik speelde vroeger ook zoiets alleen op een andere site:P

Haha, ik probeer het nu even, ik heb toch niets beters te doen xD

Als het nou mexican gangsters waren…

www.barafranca.nl :grinning_face_with_smiling_eyes: dit speel ik.

noooo niet omerta?
dat speelde ik ook… long time ago…

mwuahha jawel omerta xD

http://www.spele.nl/game/…zer/aqua_energizer_1.html

dat speel ik :grinning:

haha, echt iets van jaren geleden!

hahaha ik speelde ook dat omerta/barafranca een paar jaar geleden.
was echt verslaafd,
en hé-le-maal blij omdat ik in zo’n maffia groep zat (was best speciaal ofzo xD) dat kwam omdat een jongen uit mn klas daar de baas was ofzoiets.

echt komisch :’)
sorry was ff offtopic