Maffe Theorieën

Oke ik wordt waarschijnlijk nu voor gek verklaard, maar ik moet even mij ‘theorie’ kwijt, misschien dat er wel meer mensen zijn die zo denken.
Ik ging een poos geleden de film 2012 kijken, en toen dacht ik; als dat het einde van de wereld is (ik weet het, niet in 2012, maar ooit een keer is er een einde), wat komt er dan? Misschien is dit wel veel vaker gebeurt. Dat voordat deze aarde er was, er gewoon een hele andere ‘aarde’ was, waar mens achtige wezens leefden, net zoals wij nu doen, die een hele eigen maatschappij hadden opgebouwd, ect ect. En dat dan na miljarden jaren die aarde is verwoest. En telkens weer opnieuw, en dat dit 1 van de 9237 pogingen is van de aarde om de mensheid beter te laten leven.
Crazy, I know.
Ik heb nog meer van dat soort gedachten die echt nergens op slaan.
Bv. dat deze melkweg maar 1 ‘orgaan’ is van een ja, ik weet eigenlijk niet waarvan. Een mega mega mega mens? Maar iig dat er dus nog veel meer melkwegen zijn, met varianten van de aarde, varianten van de mens, die dus ook gewoon leven en denken. Wel op een andere manier, bijv. dat ze geen water nodig hebben om te overleven, maar magma ofzo, ik noem maar wat.

Ben ik de enige die zo over dingen nadenkt? XD
Als je nog zo een ‘theorie’ hebt, vertel het dan!

Ik weet trouwens niet of dit onder dat topic valt over denken dat mensen robots zijn, dan mag dit gesloten worden hoor :slightly_smiling_face:

Hahaha dat van die melkweg heb ik vroeger ook een keer bedacht! :’) Of dat de aarde zeg maar dan 1 cel is van een lichaam xD maar ik geloof er niet in

Haha nee ik geloof ook niet dat het echt waar is hoor, maar soms komt er gewoon zo iets in mijn hoofd, en dan denk ik dat het ergens opzich nog wel zou kunnen :’]

Met 2012 bedoelen ze dat de mens in een nieuw tijdperk gaat belanden. Stel je voor dat de vliegtuigmaatschappijen failliet gaan vanwege de vulkaanas. Hierdoor valt de gehele economie om en zal er veel veranderd worden. Ook zullen andere dingen veranderen blablabla.

Er zijn ook meerdere melkwegstelsels :’)

hahaha, ik bedenk ook altijd zulke dingen, maar ik geloof er ook niet. Ik heb precies hetzelfde.

mijn vader houdt ook al zijn hart vast dat dat niet gebeurd. iedereen bij hem op werk btw, hij is vluchtleider. Kans zit er wel inja.

De aarde wordt al miljoenen jaren bewoond door mensen met religie’s die geloven in verschillende era’s. 2012 is het nieuwe begin van zo’n era. Het is gewoon een geschiedkundige tijdsaanduiding. Niks aarde vergaat.

mijn moeder denkt dat het einde van de westerse beschaving er aan komt, omdat er nu allemaal dingen te gelijk gebeuren…

Ik zelf vraag me wel eens af hoe het zou zijn als je bijvoorbeeld met een raket zo ver mogelijk gaat vliegen, waar je dan uitkomt… ik vind het eigenlijk ook altijd best eng om over zulke dingen na te denken haha

Welke westerse beschaving? -.-’’ Zo beschaafd vind ik het westen nou ook weer niet, het word lichtelijk verpest door van alles en nog wat en daarnaast helpt het westen zichzelf ook nog eens de afgrond in door fijn over zich heen te laten wandelen.

Anyway, ik mag toch hopen van niet dat in 2012 de wereld vergaat, heb ik voor niets eindelijk m’n diploma behaald =( Nee, ik geloof er niet zo in dat de wereld vergaat, wat ik wel geloof is dat er een ommezwaai komt, een enorme verandering die een nieuw era laat beginnen. Wat voor verandering, tsja, dat weet ik ook niet.

Goh, ik dacht dat ik de enige was met dit soort ideeën xD
Maar waar het bij mij dan meer op uit kwam is dat dan de vorige ‘mensen’ het heelal in zijn gegaan en dat vervolgens de wereld weer verwilderd is.
Maar er zouden dan nog wel resten moeten zijn.

En dat idee van een orgaan heb ik als in 'misschien zitten we wel in een soort sneeuwbol bij mensachtigen die veeeeeeel groter zijn en zijn we eigenlijk maar gewoon onbeduidende miniwezens.

2012 is trouwens onzin =)…het schijnt dat de maya’s gewoon weer opnieuw beginnen met tellen ofzoiets…of dat wetenschappers een fout hebben gemaakt en dat it pas in 2200 nog wat gebeurt

De wetenschappers hadden een fout gemaakt, het is pas in 2120
Dus dan zijn wij wss allemaal al dood :’)

Jongens doe niet zo mal. Iedereen weet dat de wereld in 2016 overgenomen wordt door een ondergronds konijnenleger. Like, dOhhh… :santa:

Mijn theorie is eigenlijk dat als er werkelijk een ramp komt en iedereen dood gaat, het niet uitmaakt.

Waarom zou je je daar druk om maken, als iedereen dood gaat? Het is geen ‘I am Legend’ als de wereld vergaat, want dan is toch iedereen dood en niemand hoeft zich zorgen te maken…
Het enige waar we ons dan druk over zouden kunnen maken is dat het wel eens druk zou kunnen worden in de (eventuele) hemel.

Ja maar over 60 jaar is de technologie zo ver dat we voor altijd zouden kunnen leven
Dus dan maken we het uiteindelijk toch mee. Als je ervoor betaald, tenminste.

Áls we nog 60 jaar leven, die technologie ook echt komt en het een beetje betaalbaar is ja :’)

Betaalbaar zal het zéker niet zijn nee :’)

Ik denk niet dat de mens de dood tegen kan houden. Technologie heeft ook zijn grenzen.