Oke ik wordt waarschijnlijk nu voor gek verklaard, maar ik moet even mij ‘theorie’ kwijt, misschien dat er wel meer mensen zijn die zo denken.
Ik ging een poos geleden de film 2012 kijken, en toen dacht ik; als dat het einde van de wereld is (ik weet het, niet in 2012, maar ooit een keer is er een einde), wat komt er dan? Misschien is dit wel veel vaker gebeurt. Dat voordat deze aarde er was, er gewoon een hele andere ‘aarde’ was, waar mens achtige wezens leefden, net zoals wij nu doen, die een hele eigen maatschappij hadden opgebouwd, ect ect. En dat dan na miljarden jaren die aarde is verwoest. En telkens weer opnieuw, en dat dit 1 van de 9237 pogingen is van de aarde om de mensheid beter te laten leven.
Crazy, I know.
Ik heb nog meer van dat soort gedachten die echt nergens op slaan.
Bv. dat deze melkweg maar 1 ‘orgaan’ is van een ja, ik weet eigenlijk niet waarvan. Een mega mega mega mens? Maar iig dat er dus nog veel meer melkwegen zijn, met varianten van de aarde, varianten van de mens, die dus ook gewoon leven en denken. Wel op een andere manier, bijv. dat ze geen water nodig hebben om te overleven, maar magma ofzo, ik noem maar wat.
Ben ik de enige die zo over dingen nadenkt? XD
Als je nog zo een ‘theorie’ hebt, vertel het dan!