Madrid ~ Barcelona ?

Hoooooooii Hooii .
Mijn lieve boyfriend heeft me een kadootje gegevenn… namelijk een weekendje Barcelona of Madrid, ik mocht kiezen maar ik ken echt niets van die steden, duss girlss, wat zou ik kiezen ? waar zijn de meeste winkels ?..

Ik denk niet dat er een groot verschil is qua hoeveelheid winkels en als dat er al is denk ik dat je het niet merkt omdat het er sowieso extreem veel zijn. Ik ben nog nooit naar Madrid geweest, maar ik vond Barcelona heel leuk dus dat is sowieso een aanrader!

BARCELONA. <3

Ik ben nog nooit in Madrid geweest, maar wel in Barcelona en dat was heel leuk! Dus ik zeg ook Barcelona!

& is een weekend lang genoeg ? of gaat het echt krap worden

Barcelona. Weet niet waarom.

Barcelona, echt prachtig!

Barcelona, dat is echt een geweldige stad!

mmm ik vind het beide geweldige steden, maar als ik moest kiezen, barcelona :wink:
in beide steden kun je trouwens heel erg goed shoppen, dus ik zou meer kijken naar welke bezienswaardigheden je leuker vind

100% Barcelona!

hoihoi, ik ben deze vakantie ook naar Barcelona geweest en het was ge-wel-dig! ik raad je dus Barcelona aan! echt een topstad!:ja:

Wat iedereen al zegt, BARCELONA =D
Ben er net nog geweest, was echt geweldig.

Barcelona. Vorig jaar was ik er ook in de buurt, maar niet daar geweest. Dit jaar ga ik weer in de buurt dus ga ik mooi even bezoek aan nemen. Ik heb veel positieve dingen van Barcelona gehoord en dat het erg mooi is enzo. =)

Barcelona is écht leuk.

Uhm barcelona lijkt me het leukst…

Barcelona!
Nog nooit in Madrid geweest… maar naar 't schijnt is het daar ook wel leuk :grinning: & warmer… :grin:

Hahahh ik denk dat ik de enige ben die voor Madrid gaat kiezen hier :slightly_smiling_face: Ik ben deze zomervakantie naar barcelona en madrid geweest en ik vond het allebei super! Maar ik vind Madrid leuker. In het centrum van Barcelona ligt alles wat verder uit elkaar. In het centrum van Madrid kan je het grootste gedeelte gewoon lopen. Dus in Madrid kan je wat meer bezienswaardigheden zien zonder dat je meteen een bus/taxi etc. nodig hebt. En ik vond Madrid wat meer sfeer hebben, super gezellig! Qua winkels maakt niet zo veel uit. In beide kan je ongelovelijk leuk shoppen! :relieved:

Wat heb je trouwens een super lief vriendje!

ik zou voor barcelona gaan,
ben nog nooit in madrid geweest,
maar wel al een stuk of 6x in Barcelona en ik vind het nog steeds een supermooie stad. En je kan er goed winkelen hoor :wink: Maar ga alsjeblieft wel even naar Sagrada Familia en Parc Guell, die moet je gewoon gezien hebben, als je in Barcelona bent X’D