Madonna te oud?..

Hoi mensen,

Ik ben wel eens benieuwd, wat vinden jullie er nou van dat Madonna nog muziek maakt? Ik bedoel; haar beste tijd heeft ze gehad, toen mijn ouders nog op haar muziek dansten was ze ‘the Queen’ Niet dat ze té oud is (naja, oud is ze eigenlijk wel)
Ik persoonlijk weet niet wat ik er nou van moet denken, maar wat is jullie mening?

x

Upjeeee xD

erm… :stuck_out_tongue: nou zolang ze nog zo goed verkoopt zal ze wel wat goed doen he

Laat haar, ik ben het helemaal eens met de uitpraak van 100%nl:"
Als madonna netzoveel energie heeft als twee 25 jarigen bij elkaar, mag ze van mij haar haar los gooien en zoveel shaken als ze wilt! (ofzoiets)

:headphones: :mnmldance :dance1:

Jup jup.

P.s. I love her =d

zoooo dat concert was oo supervet! de zang is minder ja maar
die show, de dans alles suoervett!!! echtwaar zo leuk :grin:

ik vind haar echt AFGRIJSELIJK, ze staat te dansen alsof ze 20 is, lekker door dr kruis wrijven enzo in die clip van dr. En ze heeft echt best al een oude kop. Gedraag je naar je leeftijd denk ik dan =.=

Dat 50-jare muziekmaken boeit me niet, maar ga niet meer lingerie door een clip dansen alsof je 20 bent, doordat krijg ik echt een hekel aan haar, kom op je bent 50(!), zonder make-up is ze ook doodgewoon met veel rimpels,

Tja… Vriend van mij is naar haar concert geweest. En daar was Kelly van Big Brother ook zei hij(die stond ergens voor hem)… x’D

Maargoed. Ze is inderdaad wel oud maar ik vind het toch wel knap dat ze zoveel energie voor het dansen heeft. Ik zie het eerder zo: als zij het leuk vindt om als een 20-jarige te dansen moet zij vooral haar gang gaan. ^^

Nogal verschillende meningen :relieved:

Oeh, ik ben naar der concert geweest en ik vond der gewoon nog steeds heel goed onlangs haar leeftijd.
FACK DE LEEFTIJD
:grinning:

Hey, nou ik vind dat ze niet te oud is om te zingen, maar ik vind dat ze wel te oud is om half naakt in haar clips rond te dansen :S

Ze zingt erg goed, ( behalve live dan, vind ik ) Maar ze moet eingenlijk gewoon stijlvolle clips maken, mijn mening .

zelf zou ik op die leeftijd nooit die kleren die ze draagt dragen enzoo

maar ik heb juist respect voor dr dat ze nogsteeds oet wat ze wilt en just ook omdat ze die kleren draagt terwijl ze wel weet dat iedereen het te bloot en alls vind voor iemand van 50… ze doet lekker wat ze wilt (y)

/

Ze is heeeeel lelijk geworden

Ze denkt dat ze sexy is … T.T

http://www.effbombs.com/w…008/02/madonna_no_400.jpg

Hmm… :bored:

Zij is zoooooo irritant. Staat ze daar een beetje los te gaan in de pakkies van dr, ik vind het echt gewoon vies om daarnaar te kijken. Ze denkt echt dat ze ongelofelijk hot is.

Nou ze ziet er nog altijd beter dan Brit&Co. En ik bedoel waarom zou je je laten tegen houden door je leeftijd? Ze ziet er nog uit als 30 hoor. Ik bedoel doe het d’r maar eens na. Ze moeten die vieze anorexia kinders van de tv halen, doen ze toch ook niet?

Ja oke, maar ze ziet er als 30 uit omdat ze onder het mes heeft gelegen, dat is wel zeker, toch? ze heeft nog géén één rimpeltje! =O