MADE into a...

Oké ik denk dat de meeste hier t pogramma MADE van MTV wel kennen.
Het gaat erom dat je iets doet of iets wordt dat eigenlijk niemand van je verwacht…

Nou, ik vroeg me dus af…
Als je iets zou kunnen worden of iets zou kunnen doen dat eigenlijk niet bij je uiterlijke verschijning ‘past’ ^^ (om het maar effe moeilijk te zeggen); Wát zou dat dan zijn??

Ik zou graag iets ‘extreems’ als boxen ofzo proberen.

ik zou willen surfen/wake boarden

ik heb 2 uitersten gevonden of ik wil heel geod worden in klassiek ballet (bij deze sorry) of snowboarden lijkt me heeel vet

snowboarden kan ik al, mij lijkt t ook wel leuk om kunst schaatster te worden, dat lijkt me zoo leuk

Een uiterste? Van die motorstunts ofzo :stuck_out_tongue: Wat ik zelf graag zou willen kunnen is streat/breakdance =)

kunstschaatsen :grinning:

Ik zou graag heel goed kunnen turnen! van de lange mat dan, flikflakken en dat soort dingen… heb er alleen absoluut geen zin in om er iets voor te doen :stuck_out_tongue:

Breakdancen zou ik ook wel willen leren idd.

Weet ik eigenlijk niet :stuck_out_tongue:

Kung-Fu zou ik wel willen leren!
Of een andere vechtsport.

Kung fu ROCKS… ik heb het zelf ook een paar jaar gedaan… ik ben gestopt wegens tijdgebrek… Je krijgt er een super goede conditie van … whihi …

Verder zou ik wel breakdance willen leren …
Dat lijkt mij dus helemaal geweldig …=D

miss nederland (H) whaha :stuck_out_tongue:

Honkballer ofzo :slightly_smiling_face:

Ik zou iets met cheerleading doen ookal heb je dat niet zoveel hier in NL. Ik ben helemaal niet lenig, dus dat zou ik wel willen zijn.
Split, handstand, ratslag kan ik allemaal niet

Cheerleader! Dat vind ik altijd jammer aan dit Landje, komt niet zoveel voor! Súper grappig&gezellig lijkt mij dat, maar dan niet met van die verwende Snob’s! hahaa

het lijkt me heel erg cool om te wakeboarden :slightly_smiling_face:
of iets in die richting

Gitaar spelen. Dat heb ik altijd al gewild!

you can make me into a surfer :grinning::D:D hahah ;;

In een hele grote musical spelen ofzo!
Ik kan nu dus níet dansen, zingen of acteren haha :stuck_out_tongue:

RUGBYSPEELSTER!