Madame tussauds. ~

Heeee, zijn jullie welleens daar geweest?, of wil je erheen?
Post hier je belevenis, ik zelf ga morgen. & heb iets gehoord over iets engs, met levende acteurs? weten jullie hier iets van enzo?

liefs.

ben er nog nooit geweest , zou wel een keer willen het lijkt me wel grappig met obama op de foto xD

Ik ben er zes jaar geleden geweest met schoolkamp in groep 8. (voel me bejaard nu)

Ik vond het heel leuk om te zien maar er was toen inderdaad een ‘attractie’ waar je in kon; je liep dan door een donkere ruimte door gangen en er kwamen opeens armen uit de muur/man in een gevangenis die opeens naar buiten stormt (en mijn rugzak pakte) en eh… dat soort dingen. Ik weet het helaas niet meer zo goed… Moest wel gillen toen haha!

Ah, het is leuk en erg knap gemaakt :3 Op het einde kon je ook je hand zo laten maken in een bepaalde vorm zoals een telefoonhoudertje. Gare omschrijving, maar ben beetje suf.

have fun!

ik ben er og nooit geweest maar dat met die levende mensen is geloof ik een kamer met poppen en mensen die je dan laten schrikken

ik ben alleen in die van london geweest, is heel gezellig als je met een groep gaat

Ik ga morgen met mijn ouders, maar ik ben nogal erg bang aangelecht, moet ik die attractie dan wel of niet in gaan?

ik heb die toen ook overgeslagen;)

Hoe kun je hem herkennen? Dan sla ik hem namelijk ook liever over.

Ik ben er weleens geweest, het is echt heeeeel erg grappig.

Ik liep daar zo met mn vader, wij waren daar gewoon aan het kletsen, en toen kwamen we in het popsterren-hoekje zeg maar. En toen zat daar zo’n vrouw met een afro en toen zei ik zo van ‘huh? is die nou nep of echt? die lijkt echt heeeel echt! wie moet het eigenlijk voorstellen?’
Dus mijn vader zo: ‘jaa volgensmij is die gewoon nep hoor…’
Wij lopen door, kijk ik nog een keer achterom zit ze ineens in een andere houding :’). Ik ben me echt doodgeschrokken, haha. En al die mensen achter ons natuurlijk lachen ;p

Maar het is echt heeeel leuk daar! Beetje prijzig, maar wel leuk te combineren met een weekendje Amsterdam (madame tussauds, shoppen, anne frank huis etc.)

Toen ik ging hing er een waarschuwingsbordje boven met; 12 jaar en ouder.

Maar, geen idee hoe het nu is. Ik zou hem wel skippen dan, want ik schrok me lam haha!

Haha dat met die levende acteurs is wel grappig dat was in london ook jezus wat heb ik me doodgelachen.

En madame tussauds in nederland weetikniet meer ik weet nog dat ik 10 was en dat je eerst zo’n vreselijke lift inmoet naarboven en dan kom je uit bij de geschiedenis ofzo en iets met kabouters haha.

ik heb het toen ook overgeslagen in london.
vond madame tussauds trouwens niet zo, vond het ehm, bestwel ‘nep’, vooral de poppen van the beatles waren teleurstellend, terwijl het bestwel duur was, kan ik me herinneren.
was in de madame tussauds in london btw.

Nog nooit geweest, lijkt me wel vet !

heb tickets bestelt via internet, in totaal voor 3 personen maar 33, euro nogwat kwijt.

Ben er geweest. Niet zo speciaal.

Ik ben in Londen geweest. Scream was zo leuk haha! (dat is dus dat enge deel) We liepen ook helemaal vooraan, dat was wel eng. Er kwam daar een acteur naar mij en toen stond ik tegen een muur. Hij zette toen echt zijn handen naast mijn hoofd en begon heel eng te doen en hij volgde me de hele tijd. Daarna vond ik het niet meer zo leuk haha. Ik was toen helemaal bang geworden en ik vroeg aan de mensen achter ons of dat ze voor ons gingen (’:.

Ja ik was er geweest in Amsterdam (na een tijdje wil je wel als je er 1000x langs bent gelopen xd)

Was wel leuk, die attractie was ik niet ingeweest, maar wel gehoord dat hij enorm eng was xd

Ik ben er ook heen geweest met mijn oma.
&ja die attractie met die gevangenis met die piraten…
het mooie was dat me oma er graag in wou, maar ik niet durfde. XD
gelukkig zit ernaast een gang met een uitgang dat je dat overslaat.
en dat hadden we dus gedaan.
Ik vond het trouwens een erg leuk museum. :slightly_smiling_face:

ik ben er een tijdje geleden geweest, vond het niet super leuk… ik zou sowieso kaarten van tevoren kopen, want dan kan je meteen doorlopen anders moet je heel lang in de rij staan.

ben er 1000 jaar geleden een x geweest.
kan me er niks meer van herinneren.