Madame Tre Sesti

http://www.madametresesti.comhaha waarzegster op internet via je hyvesprofiel, best grappig met ideale liefdesmatch enzo :ok_woman:

bij die lovematch komt er dan zon berichtje te staan van : hey … die en die vind je leuk blabla. Als je dan op overslaan klikt, krijgt die gene er dan echt helemaal geen melding van dat je dat tre sesti hebt gedaan? want me ex kwam eruit als lovematch en ik wil niet dat hij een melding krijgt!

Ideale liefdesmatch… Ik mag hopen van niet. De vriend van mn moeder kwam daar namelijk uit :’)

HAHAHA bij mij is die uitslag echt heel erg grappig. :’)

Laat maar hij doet het al, ik ga nu die ‘test’ maken haha

Wow hij blijft maar vertellen over hoeveel die vrouw heeft gedaan xd

Hahaha het was een jongen van m’n werk
neverrrr

die love match was echt eng. Eerst kwam er zo’‘n jonge uit die kei erg met mij zat te flirten op msn de hele tijd die ik niet echt kende.
Paar dagen later zo’‘n jongen die ik had gezoend op zo’‘n feest. En nu weer zo’'n jongen die ik eergister heb gezoend.
kijkt dat ding naar welke jongen het meest je hyves bezoekt ofzo?

hahahha volgens die lovematch zouden ik en een vriendin van me een perfect koppel zijn xD

OMG mensenn
dit is echt het ergste wat ik ooit heb gezien’
ik ben helemaal in shock!!!
AAAAAAAAAAAAAH
ik wil gewoon vet hard gillen!

die madame tresesti heeft als love match gewoon m’n crush gevonden ! OMG
en weetje dat er tussen die jongen en mij en zijn vrienden vet veel spanning is geweest omdat ze allemaal dachten dat ik hem leuk vond (en dat ging ik toen ontkennen, maar t is wel zo )
omg omg omg ik ben echt in shock !

Hahaha, volgens de lovematch zou de beste vriend van mijn vriendje een perfecte koppel met mij zijn. Nou, toch maar niet x]

Haha, ik zou een perfect koppel zijn met een konijn genaamd Pluk.

waarom heeft dat konijn dan een hyves xD

Waarom kwam er bij mij een meisje uit en bij jullie alleen jongens?

Haha xD

Misschien heeft ze voorspeld dat je lesbisch bent.

Nee ik weet het niet x]

AHHHH
Ik met mijn voetbal obssessde klasgenoot die een groot hoofd heeft, ieks.

@ Toilet

:'333333333

Waar zou die lovematch op gebaseerd worden?
Dat vraag ik me nu wel af… :stuck_out_tongue:

Ahahaha nee joh, ik word gelinkt aan een goede vriend.