Macedonië

Hey,

ik had echt geen idee in welk subforum dit moest, maar okee.

Iemand al eens in Macedonië geweest? Iemand die er dit jaar heen gaat? Tips?
ik ga deze zomervakantie erheen!

up

Oh, dat wil ik ook wel weten! Mijn ouders willen er ook graag heen.

uppp, niemand?

uppp

UP

Toen ik met de auto naar Griekenland ging op vakantie hben ik door al die landen geweest, Macedonië, Montenegro, Albanië en meer.

Macedonië vond ik zelf niet veel aan, we reden langs het meer van Ohrid, en aangezien het laat was sliepen we daar op een grote camping. Op de camping zaten veel macedoniers met zijn vijfen op een plek van 2 bij 3 meter en daarin een stacaravannetje, een tafel en allemaal kippengaas erom heen.

'S ochtends als je het strand opgaat lagen er al allemaal handdoeken die mensen daar neerleggen, gaan ze om 7 uur opstaan (daarvoor is er bewaking) en leggen ze hun handdoek neer, om weer verder te gaan slapen, echt onzin.

De wc’s waren goor. We zijn weggereden zonder te betalen. Kortom ik vond het niks, hoewel het natuurlijk niet heel macedonië heb gezien, 1 ding weet ij wel zeker om dat meer zit het iedere zomer bomvol met macedoniers, albaniërs etc etc. wel veel jongeren.

De natuur is wel fantastisch!

Geen idee. maar iig have fun

Ik ben half Macedonisch en ga er elk jaar heen, ik vind het echt een geweldig land. Waar ga je heen? :slightly_smiling_face: