Macbooks

Hee ik wil graag een macbook. Maar omdat apple hele andere programmas gebruikt dan normale computers zit ik een beetje te twijfelen.
Want hij heeft geen word, maar kan je wel bestanden en documenten uitwisselen met mensen die normale computers hebben?

Er kan ook geen geheugenuitbreiding op zei mijn zus, maar is dat een probleem?
En als je een programma van school krijg, kan je die dan op macbooks afspelen of installeren? Of kan je er alleen programmas van apple zelf op installeren en afspelen?

Alvast bedankt:)

Upje(A)

dubbelpost.

Macbooks hebben gewoon Word hoor. :’) Sowieso zijn er van de meeste programma’s altijd twee versies, dus dan kun je gewoon de Mac versie installeren.

volgens mij kan je er best veel op zetten, je kund Word er ook gewoon opzetten hoor.
ik zou het zelf zeker doen, macbooks zijn superfijn, even wennen maar je kunt er gewoon alles mee hoor!

omg, schreef ik nu kunt met een d…

ik moest even lachen om die kund, wss gewoon per ongeluk, sorry dan.

Ja ik heb gehoord dat je er ook gewoon een apple versie van hebt, en je kan dat geheugen toch ook meteen erin zetten, of bedoelde je dat niet?

edit: oh ik zag je reactie al, sorry voor mijn reactie dan :stuck_out_tongue:

@ Saskia Volgens mij wel :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar je kan er dus ook vanalles op installeren wat niet van apple zelf is?

Nou niet alles, maar wel veel.

behalve sommige programmas. en webcam werkt niet goed met msn

Ik weet eigenlijk niet van die geheugen:p Mijn zus zei dat het een nadeel was dat je het geheugen niet kon uitbreiden. Maar ik vraag me af of dat veel uitmaakt.

En kan je documenten en bestanden van apple op normale computers openen?

Als je hem als die file opslaat wel.

Okee:) Dankjewel

ik heb ook een macbook en het was even wennen maar nu ik eraan gewend ben vind ik 'm echt heel fijn en ik heb er ook gewoon word & excel enzo op :slightly_smiling_face:
qua geheugen weet ik niet precies hoe dat allemaal zit.

Doen, echt.
De meeste programma’s zijn 2 versie’s van. En een virus krijgen op een Macbook is heeeel bijzonder. Plus dat ze gewoon langer meegaan etc.

Ik wil er ook een, alleen heb geen geld (A)

ik heb er een, had eerst gewone windows, maar heb ondervonden dat macbook pro veel beter is <3

Geheugenuitbreiding kan wel. wat een bullshit staat er in de OP.