Macbook.

haai iedereen,
ik heb een macbook gekregen, super leuk… maar ik weet dus niet hoe je met dit ding plaatjes invoert op je profiel, heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt. Xx

Welk profiel?

Ik snap de vraag niet?

GS profiel ? Nou, gewoon hetzelfde ?

Dat is gewoon hetzelfde.

Dat lijkt me nou vrij logisch. Ik geef toe, mac’s zijn lastig in het begin; maar zoiets is gewoon het zelfde als bij elke andere computer…

Weet je waar je plaatje staat?
Als je een deel van de naam ervan weet kan je hem zoeken in finder

Nee ik bedoel de img code van een plaatje!!

Op dezelfde manier als op Windows…? Rechts klikken op een plaatje en dan iets van “Afbeeldingslocatie kopieren”? Het verschilt per browser wat er precies staat, iig niet per besturingssysteem :stuck_out_tongue:

Heb je een “magic mouse”?

Ik heb ook een mac, maar je moet gewoon rechtermuis klik.

ik heb een macbook pro, maar die heeft maar een muis, en dus ook geen rechtermuisknop, hij is heel fijn… maar je moet het even weten…

Ik geloof niet dat je geen rechtermuisknop hebt. Ik heb ook Macbook Pro en ik heb dat wel. Misschien moet je dat nog instellen, meen me daar iets van te herinneren…

Je hebt wel een rechtermuisknop, dat moet je even uitvogelen wat voor jou het handigst is bij je systeemvoorkeuren.

Heeeu! ik heb ook net een macbook gekregen! een macbook pro maar wat voor msn kan je er op downloaden?

iemand ?

Gewone msn maar dan voor mac… ff googlen

heb ik gedaan maar als ik dat dan download zegt ie dat dat niet meer wordt ondersteunt