MacBook vraagjes

Hier kun je allemaal algemene vragen stellen over de MacBook, want ik kon geen duidelijk topic vinden voor vragen over de MacBook!

Nu mijn vraag;
Ik heb sinds gister mijn MacBook Pro (13 inch)

& heb hiervoor alleen microsoft gebruikt, maar hoe zit het met MSN en apple software?
of kan ik dat alleen maar starten via ebuddy? (hoop het niet)

Alvast bedankt! xx

Mac messenger, aMsn, mercury messenger of Adium

je kan gewoon MSN voor Apple downloaden
Link!

dankjewell!
ja dat Adium had ik al geprobeerd alleen die deed t niet helemaal geweldig bij mij.|maar met die van HSVE93 is het gelukt! Super bedankt ! xx

Ik heb precies dezelfde Macbook! Haha. Je moet gewoon MSN for Mac downloaden… Je moet alleen even zoeken voor als je msn met webcam wil downloaden, want die zit niet bij de gewone MSN voor Mac. Wat bedoel je met Apple software?

Dan kun je er beter een algemeen topic over de mac van maken ipv specifiek over de MacBook aangezien er nog veel meer macs zijn. Maar goed.

off, je kan op je mac ook gewoon windows installeren. Ik weet niet helemaal hoe dat gaat, maar als je hem dan opstart moet je een of andere toets ingedrukt houden, en dan kom je op een windows scherm, en heb je eigenlijk gewoon windows op je computer. enkel voor msn is dat natuurlijk stom, maar het is wel handig als je spelletjes op je computer wil die enkel op windows werken :slightly_smiling_face:

Ik heb ook even een vraagje. Weet iemand hoe je een omgekeerd vraagteken op een mac maakt? :slightly_smiling_face: Alvast bedankt!

Msn voor mac suuuckt, ik kan mn msn naam niet eens veranderen -.-

Ik heb aMSN, dat vind ik de fijnste.
Heb er meerdere geprobeerd, maar vond aMSN het beste.

@monsterousme, is idd een beetje nutteloos voor alleen msn, maar voor andere dingen is het wel handig. Ik zou het overigens niet zelf proberen als je er geen verstand van hebt, het heet ‘bootcamp’. Je kan er je computer flink mee verkloten als je iets fout doet, dus geef dan gewoon even 20 euro uit aan iemand die het voor je installeert.

^jaah ik wist hoe het noemde :slightly_smiling_face: en ik dacht, mss is het gewoon handig om te vermelden dat het wel kan he :slightly_smiling_face:
ik denk trouwens niet dat het echt heel moeilijk is, als je een beetje verstand van computers heb en je volgt een online handleiding ofzo zou het toch moeten lukken.

Algemeen; en dat is wat iemand anders hier ook al zei denk ik, je kan ook wel gewoon ms office enzo voor mac kopen/downloaden. dat heb ik nu ook, en dan heb je gewoon msn, word, powerpoint, en al die andere programmas :slightly_smiling_face: