Macbook pro en normale macbook.

Hallo, ik wil graag een macbook kopen maar ik heb niet heel veel geld te besteden dus ik koop hem 2dehands, maar goed ik ben aan het twijfelen tussen een normale macbook of een pro, en een macbook pro is veel duurder. Is een macbook pro dan zoveel fijner als een normale macbook? Wat is jullie mening?

:upside_down_face:

ik heb enkel Macbook Pro, maar ik vind het echt een geweldige laptop en zou hem niet meer kunnen missen! heel snel, tipt echt goed en heel helder. Heb de 13" en vind dit het perfecte formaat, zeker omdat ik hem nu steeds ga meenemen naar de universiteit.

Ja ik zou het liefste ook een macbook pro maar ik vind 1000 euro belachelijk veel voor een laptop :cold_sweat:

Een ‘gewone’ macbook zijnde een macbook air? Van wat ik me heb laten vertellen is een macbook air totaal gemaakt op het gemak van het meenemen: hij is lekker licht en dus makkelijk vervoerbaar. Een macbook pro is wat zwaarder maar ook ‘sterker’: kan meer programma’s aan en heeft meer geheugen, en hier kun je ook een CD(rom) in doen.

Ja nee een gewone macbook bedoel ik de vorige generatie van de macbook pro haha :slightly_smiling_face:.

Bedoel je een witte? Want ik heb een van de laatste witte macbooks gekocht en mijn batterij is echt al kapot. Dus je moet waarschijnlijk dan wel een nieuwe batterij kopen. Waarom eigenlijk geen nieuwe goedkopere laptop? Zo vreselijk speciaal is een macbook nu ook weer niet :slightly_smiling_face:

Mijn vader is een apple freak ik moet dus iets van apple :cold_sweat:

Ik zou voor de MacBook Pro gaan. Heb er zelf ook een en ben er enorm tevreden over :slightly_smiling_face:

Ik heb een macbookpro. Puur omdat m’n vader zei dat die steviger was, sneller en iets met geheugen? Meer weet ik er eigenlijk niet over… ik moest een macbook voor school. En ik wou de goedkoopste, maar m’n vader vond dat niet zo’n goed plan blijkbaar.
Naja ik ben er HEEEEEL erg blij mee!!

ik vind de witte macbooks wel mooier, vind het echt spijtig dat ze die niet meer maken. Maar Pro is inderdaad wel sneller en waarschijnlijk beter. Zeker de batterij.