Macbook garantiebewijs

Hello

Ik heb een zeer stomme vraag maar ik moet het echt weten en op google krijg ik geen duidelijke antwoorden, maar iig, ik wil mijn mac laten repareren door -volgens mij- een frabieksfout, iig, daarvoor heb ik een garantiebewijs voor nodig

Wie weet hoe dat eruit ziet? :’) Ik weet het écht niet :’) Is dat dat kleine ‘boekje’ die je meekrijgt in de verpakking v/d macbook waarop staat ‘belangrijke productinformatie’? ik heb geen bon v/d aankoop, maakt dat verder uit?

Alvast bedankt!

Bon van de aankoop weet ik niet, maar als het goed is heb je een wit boekje erbij gekregen waar groot garantiebewijs/warranty op staat

Ik heb pas mijn iPod Touch laten repareren en was het garantiebewijs kwijt. Na een belletje naar Apple hebben ze 'm naar me opgestuurd :slightly_smiling_face:

Maar ik ging even kijken of ik ook een andere ‘garantiebewijs’ had voor mijn iPhone maar zelfs daarvoor heb ik geen papiertje gekregen waarbij stond dat het een garantiebewijs was ?

bij ‘belangrijke productinformatie’ lees ik wel een stuk over garantie etc. wanneer je garantie wel geldt en wanneer niet etc.

Ik zou het niet meer weten, maar dit hoort eigenlijk in het Apple topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-apple-topic-239809.0.html