Waar kan je macarons kopen? Want zelf maken kost nogal tijd en dan weet ik nog niet eens zeker of ik ze lekker vind haha
ik kom net terug uit parijs, en daar heb ik ze op!
ze zijn goddelijk!
met de kerst werden ze verkocht bij de AH als toetje…wie weet met pasen wel weer!?
weet jij ergens een recept?
ik las magnetron en macaroni ==’
Er is iemand die ze verkoopt op girlscene.
Btw, misschien heeft de la place van V&D ze?
Ik ga vandaag naar V&D, dus ik zal even kijken of ze ze hebben.
Idd Albert Heijn verkocht ze. Bij ons filiaal zijn ze op, maar ik zag bij een ander filiaal dat ze ze nog wel hadden als restanten (Het waren er wel weinig). Ik denk dat ze alleen nog restanten hebben (als ze het nog überhaupt hebben) als het een Albert Heijn is waar het meestal niet heel druk is en aflegen ligt. Mijn filiaal is dat dus niet =P
Die van AH zijn vreselijk :]. Als je echte macarons wilt moet je toch echt in Parijs’ zijn, en dan niet in een supermarkt of groothandel ofzo, in een patteserie zijn ze toch het best. Als je naar Parijs gaat moet je ook echt de macarons van Laduree proeven
ik verkoop ze =] heb me topic wel net weggedaan note me maar voor info
die zijn echt TE fout… echt smerig zijn die… ik moet ff dat recept over typen maar nu ff geen zin in xD en dat recept kom echt uit een boek gemaakt van een frans man
Ik heb ze niet zien liggen in de V&D in Den Haag.
Wij hadden ze van de AH.
-rond kerst-
ik heb nu een speciaal topic gemaakt met HET recept en weetjes en vragen en alles… dus daar kan je ook ff kieken:P
Je hebt ze wel bij V&D. Ik zag ze in het krantje. Met korting nu.
upje voor dit topic, want ik heb een vraagje.
weet iemand of ze ze bij de v&d in maastricht hebben? daar ga ik volgende week namelijk naar toe en ik moet ze gewoon kopen. ik kwam deze site tegen:
http://www.flickr.com/photos/dolcedanielle/4478600247/
waar degene onder een plaatje dit heeft geschreven:
Vanilla, raspberry, lemon, pistachio, chocolate and café macarons, bought at department store V&D, Maastricht, the Netherlands.
maar ik wil gewoon een bevestiging hebben haha ;p
ik denk dat ze wel bij de bijenkorf hebben?
Ik heb ze vandaag nog zien liggen bij de aldi.
na het posten van mijn bericht las ik dat idd ook ergens! ga vandaag of morgen even kijken, maarja die zullen natuurlijk veel ‘nepper’ zijn dan de echte macarons xd
Delifrance
Mijn vriendje heeft ze gisteren voor me meegenomen.