mac oogschaduws

hai! ik ga over een paar weken naar amerika, en ik ben van plan veel oogschaduw te gaan kopen van mac. ik weet alleen niet goed welke kleuren mooi bij mijn haar/ogen enzo staan. weten jullie dit misschien wel? hier een foto, zodat je weet hoe ik eruit zie;

http://i26.tinypic.com/2uy2ixg.jpg

alvast bedankt hihi!

Blauw, bruin, grijs…?

Je hebt zoveel mogelijkheden… koop gewoon wat jij mooi vindt want bij een lichte huid, blond haar en blauwe ogen staat bijna alles (bij mij was dat tenminste zo toen ik nog blond was) :’)

Satin taupe(L) Maar als ik jou was, zou ik het daar gewoon eventjes vragen. Ze hebben er namelijk godzillion oogschaduwtjes, en zij weten wel welke kleur mooi is bij jouw ogen. :slightly_smiling_face: Dan kom je zeker weten thuis met iets wat super bij je staat!!

ja, ik ben ook wel vaker bij mac geweest. alleen mijn engels is echt slecht en ze hebben zoveel keus haha, maar ik zal het wel even vragen daar. dankje!

ze verkopen MAC toch ook in Nederland?

je moet het idd gewoon daar vragen denk ik. of alvast in nederland naar een filliaal gaan en het hier vragen, en dan het uiteindelijk kopen in de states (waar mac sowieso goedkoper is)

Je moet gewoon vragen welke kleuren je staan, meestal willen ze je ook nog mee opmaken, tenminste dat had ik wel gewoon hier in Rotterdam. :stuck_out_tongue:

Maar ik snap niet waarom je perse M.A.C wil?
Ik bedoel ik heb ook 1 kleur oogschaduw ervan die wilde ik perse hebben maar daarnaast heb ik gewoon een palet met 88 kleuren ofzo, is EN goedkoper EN er zit wat meer pigment in dan die van M.A.C

ja het 88 palette heb ik ook. alleen ik ben gewoon benieuwd naar de oogschaduws van mac, maar ook de andere producten. ik heb nu een blush en een concealer waar ik heel blij mee ben, maar een oogschaduw wil ik ook uitproberen. maar ik ga ook bij sephora enzo nog kijken naar oogschaduw en andere makeup.

Anders kijk je even op Temptalia, daar staan heel veel swatches! :slightly_smiling_face: Dan schrijf je de dingetjes op die je mooi vindt en die zoek je op in de M.A.C. store :slightly_smiling_face: Ik wilde heel graag Satin Taupe en ik had er al een dupe van, toen werd ik er alleen maar nog verliefder op en heb ik de oogschaduw gehaald. En als je die 88 palette hebt, kun je even kijken welke pans je al bijna leeg hebt en naar zo’n soort kleurtje zoeken? :slightly_smiling_face:

Aan ons advies heb je hier vrij weinig.
Gewoon even aan de artist in de MAC-store vragen daar ter plaatsen!

En als je Engels niet in zoverre beheerst, dan vraag je het hier in Nederland eventjes. Ze zijn opgeleid, en zien in no time wat jou precies prachtig staat.

Ik zou inderdaad advies vragen in de MAC store, die mensen weten het stukken beter dan mensen hier op girlscene ;-).

Oow oke precies andersom vergeleken met mij haha.
Als je een mooie kleur zie zou ik hem gewoon kopen, het is echt je geld waard.

Als je hier op Girlscene de make-up items checkt, staan tips voor meiden met blauwe ogen.
Zelf vind ik wit en pastel kleuren mooi. En brons.