Mac Mini of Macbook?

Hoi allemaal!

Ik ben zo stom geweest om thee over m’n laptop heen te gooien - no comment. Nu ga ik een nieuwe kopen en ik moet de helft zelf betalen. Het liefst een Apple omdat die over het algemeen gewoon langer meegaan, geen virussen, etc.
Nu zat ik te denken tussen een Macbook en een Mac Mini.
De Macbook heeft 2GB intern geheugen, en is 1000 euro.
De Mac Mini is eigenlijk gewoon een computer maar dan in een heel klein kastje. Heb je nog een scherm bij nodig maar die hebben we nog staan dus die hoef ik niet te betalen. Deze heeft 4GB intern geheugen, dus is sneller. En hij is 800 euro, dus het scheelt wel aardig wat. Ik moet alleen dan nog een cam en toetsenbord kopen, maar ach. Maar wat denken jullie dat handiger is? Laptop is wel handig, maar ik neem hem nooit ergens mee. Ja achter de tv soms :'3 Wat zouden jullie doen?

kan je je laptop niet laten maken?

Sorry ik heb niet zoveel verstand van mac’s dus ik kan je daar niet mee helpen =).

MacPro vind ik eigenlijk nog altijd het best, daar zit ik nu op te typen (;

macbook!

het licht er zelf ook een beetje aan wat jij zelf fijner vind een computer of een laptop…

Ik heb een macbook sinds een paar weken en ben er erg blij mee! :slightly_smiling_face:

zo man ik donder achterover van de prijs XD

@ Angelove: Nee, ik heb hem geprobeerd aan te zetten toen hij nog lang niet droog was > kortsluiting. Plus het was denk ik wel een halve beker ofzo.
En de Pro vind ik dan toch weer te duur :'3
Het ligt er inderdaad ook wel aan wat ik zelf fijner vind, maar ze hebben allebei zo hun voor- en nadelen. Ik vind sowieso 13 inch bij de Macbook wel heel klein.
En @ Itache_Hime: Haha ja, maar ik wil echt een Apple. PC doe ik niet meer :'3
In iedergeval iedereen bedankt. Ik heb nog 2 dagen dus ik ga erover denken.

^ maar waarom dan niet een normale pc ? :stuck_out_tongue:

Ik zeg macbook!

*Typt dit op een macbook pro. :slightly_smiling_face:

Macbook
hij kan echt bijna tegen alles, ik lag een keer op een luchtbed met mijn macbook op mijn schoot en er was heel veel stoom enzo en daar kon hij tegen.

Ik had eerst een Compaq, daarbij heb ik na anderhalf jaar de harde schijf moeten vervangen. Hij werd snel sloom, soms virussen, etc

Ohja en waarom denken jullie dat Macbook handiger/beter is?

omdat er bijna geen virussen op komen, de vormgeving is mooier, ze zijn veel lichter dan andere laptops en ze werken veel makkelijker als je eraan gewent bent.

Oooh, maar ik wil ook niet kiezen tussen een Macbook of compaq/hp/etc.
Het is of een Macbook, of Mac Mini. Die Mac Mini is gewoon een computer zeg maar, van Apple ofc dus ook geen virussen enzo, maar dan alleen in een heel klein kastje.