MAC in Parijs

Heey iedereen!
Ik ga donderdag naar Parijs, alleen… Ik wil naar MAC, maar ik mag niet alleen met de metro (van school) en niemand durft verder met de metro te gaan… We gaan wel naar Pompidou en daarom wil ik vragen of iemand weet of er een MAC zit bij Pompidou? Of de Champs-Elysees?
Dankjewel!!

Waarom zouden anderen niet met de metro durven? Nou ja, ga in ieder geval maar niet alleen nee want dat kan ook wel gevaarlijk zijn. Kijk anders op de MAC website naar locaties?

Er zit een MAC in het Quatre Temps (een groot winkelcentrum)!

De metro in Parijs is zowieso eng hoor, ik was ook met mijn klas en iemand was bestolen van zijn mobiel, gewoon in de zakken staan graaien en iemand probeerde ook geld te pakken uit een zak en bij mij zaten ze steeds te staren naar me borsten. Zo eng he. En mijn jas was ook gestolen.

Dat zijn wel rampscenario’s hoor, ben in Februari een week naar Parijs geweest met 150 mensen van mijn school en niemand werd van iets bestolen terwijl we elke dag van 's morgens tot 's avonds de metro gebruikten! Je moet nu ook niet met je rugzak open gaan staan wachten op de metro maar als je gewoon goed op je spullen let kan er niets mis gaan!

@TS: Het is trouwens heel simpel met de metro om overal heen te gaan, het gaat best snel, zeker als je ook een stuk met de RER kan doen!

Volgensmij niet, maar ik weet het niet zeker!

er is een MAC cosmetics in Champs-Elysees
Maar niet in Pompidou

misschien kun je tegen je leraar zeggen dat het heel leerzaam is om naar Champs-Elysees te gaan met de klas? (:

De metro is helemaal niet zo eng hoor:’) behalve als je in die oude gammelmetro zit misschien een beetje maar er gebeurt in principe niks. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Alleen oppassen voor zigeuners en dat soort types.

Bij centre pompidou heb je in de buurt overigens ook een sephora (als je hier ook toevallig geïntreseerd in bent)
Je gaat vast ook wel naar de Champs Elysees lijkt me (dat is vlakbij de arc d’triomph) daar zijn ook veel winkels te vinden onder andere de mac.