MAC cosmetics

Ik ga aankomend weekend naar de MAC store in Amsterdam,
en ik wil weten welke items ik MOET hebben.

En zijn die lipglasses goed? Welke kleuren zijn mooi?

Ik heb 2 supermooie matchende oogschaduws! dus die raad ik je echt aan;
een beige kleur; dazzlelight
en een donker bruine (die in het potje er heel donker uitziet, maar echt een perfecte combi met dazzlelight) ; Cork!
Enn die lipglasses zijn indd echt super fijn, vooral die uit de ‘she said red’-collectie…
Laat me weten wat je allemaal hebt gekocht!! x

kendat merk niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jup zal ik doen!

AHHH. MAC Cosmetics <3
Ik heb van de week van de Chill lijn een lipglass/eyeshadow gekocht~ zo mooi~
Ik heb laatst ook een mineral blush gekocht, heb hem niet hier liggen, dus kan de naam niet opzoeken, maar die zijn ook MOOI.
Vraag anders het personeel om hulp? Ze zijn meestal erg aardig en behulpzaam, en laten je veel dingen uitproberen.

Mac strobe cream! sinds t artikeltje van macha ben ik verkocht!:p… de eerst volgende x dat ik in amsterdam ben koop ik m!

Mac Blacktrack Fluidline
206 angled brush

Mac Blacktrack Fluidline!!!
En natuurlijk de paint pot (niet alleen mooie oogschaduw, ook een super primer voor oogschaduw).

Kijk anders even op de site’s van Mascha en Cynthia (www.beautygloss.nl & www.misslipgloss.nl), daar vindt je veel swatches & revieuws over MAC-producten.

ze is al geweest.

Misschien heb ik het fout, maar is er sinds kort ook een ONLINE MAC SHOP?
Het lijkt er iig wel op.x

is dat niet super duuuur? xd

Helemaal fout:P als je de kleine lettertjes leest zie je dat de online shop alleen in Amerika kan en niet internationaal. Helaas:(

mac blacktrack fluidline :grinning: love deze
en studio fix fluid foundation, dit is echt schitterende foundation, het dekt alles! je huid lijkt helemaal gaaf en ja ik meen het want ik krijg altijd complimenten erover terwijl ik echt een pokkehuid heb XD heb hele grove poriën vandaar…
maar die studio fix fluid is wel wat prijzig, maar je hebt ook maar een heel klein beetje steeds nodig dus… je kan er zeker 2 jaar ofzo mee doen :open_mouth:
volgensmij ergens in de 30/40 euro, want je moet er ook een pompje bij kopen…