MAC contourpoeder?

Ik ben al heel lang opzoek naar een contourpoeder. de enige die ik kon vinden is die van mac, maar die vind ik eigenlijk iets te duur. ook zag ik er een op boozyshop.
iemand ervaring hiermee? of weten jullie nog andere contourpoeders?

Kijk eens bij de Sephora, bijvoorbeeld met de 3 voor 10-actie.
Sephora heeft volgens mij wel eentje…

weet niet of je een lichte huid hebt… maar ik gebruik altijd bronzer van gosh … die is erg mooi… mooier dan shape poeder van mac (deze heb ik ook maar past niet bij mijn huid)

Dag Evax_, ik gebruik een zeer goede poeder vind ik. Hij is van Yves Rocher! Daar hebben ze veel make-upspulletjes voor weinig geld. En als je geluk hebt, is de actie van enkele kortingen nog altijd geldig! Verder heb ik in het verleden ook nog poeder van nivea gebruikt, ook een aanrader! Wel opletten wanneer je een pouder koopt, dat hij past bij je huidskleur! Anders gaat het er vlug onnatuurlijk gaan uitzien.

Succes!

ik heb een best lichte huid, is die bronzer meer voor een donkere huidskleur?

Je kan gewoon een matte bronzer gebruiken óf een gezichtspoeder die te donker voor je is.

de bronzer is niet heel erg donker… dus past perfect bij een lichte huid…hij is matt en dat is ook wel prettig, om te shapen moet je geen glitter hebben… en wat ook fijn is en gosh is nog best vaak in de aanbieding…