Maatschappijleer creatieve presentatie

Hey!
Ik moet voor maatschappijleer een creatieve presentatie houden over hoe de perfecte samenleving er nou voor mij uitziet en ik mag geen gebruik maken van een poster of Powerpoint presentatie. Nou is het zo dat het idee van een maquette mij al binnenschoot, maar ik doe deze presentatie met 3 anderen en vanwege proefwerken en andere presentaties komen we in tijdnood als we het maquette idee gaan uitwerken. Heeft 1 van jullie ideeen?

Wat een leuk project! Misschien kun je een ideale samenleving ook schilderen of tekenen ipv een maquette, want dat is echt extreem veel werk.

Klopt heel erg leuk! Ik dacht zelf aan een filmpje met daarin tekeningen of een soort van stripverhaal om onze perfecte samenleving duidelijk zien te krijgen, maar ik ben bang dat dit niet genoeg is aangezien de docent veel verwachtingen heeft en de lat hoog legt.

Oeh, als je een mooi stripverhaal maakt en je emotie erin legt kan dat ook erg goed zijn.
Ik denk als je een goed idee hebt en het vraagt aan de leraar of je de goede kant op gaat dat je al ver kunt komen :slightly_smiling_face:.