maatschappelijke stage

of organiseer een high tea ofzo!
een kinderdisco in de buurt,

Ik deed het zelf bij een bejaardentehuis, dat was leuk!
Kinderboederij, dierentuin?

Ik ging bij mijn wijkvereniging.

Ik wilde trouwens graag bij de bibliotheek, maar ze hadden geen mensen nodig.

Kijk eens bij een sportvereniging. Ik doe bij een turnvereniging. Het is echt leuk, je moet alleen maar kindjes vangen (:

ik ging naar peuterspeelzaal, heb er erg genoten
en eerder nog bij bejaardetehuis en ik vondt dat ook super leuk.

ik ga denk ik bij de crèche als dat mag, anders bij het dierenasiel/dierenarts/berjaardentehuis :slightly_smiling_face:

ik zit bij een kinderopvang! en het is echt suuuuperleuk & gezellig!!

voor de rest bij een bejaardentehuis werken misschien?

Is dat niet alweer afgeschaft?
Ik heb van alles gedaan, blijkt het achteraf niet meer nodig te zijn, echt ze verzinnen steeds gekkere dingen en het wordt alleen maar MEER MEER MEER, alsof je je handen niet al vol hebt aan alleen SCHOOL!

Ik ook, maar de stagaire die we laatst hadden (15) deed letterlijk niets, terwijl ze zelf jeugdlid was.

Ik heb op mijn oude basisschool boekjes gelezen met kinderen uit groep 4, was heel leuk :grinning: En vorig jaar heb ik in een verplegingstehuis geholpen bij de bingo, was minder, maar toch nog wel oke.

Ik was leider bij kvw, maar dat is al voorbij natuurlijk

Hi! ik moet ook een stage doen, maar dan één die bij m’n profiel past of iets dat ik later zelf wil gaan doen. ik zit in 4vwo en heb C&M, ik wil later iets met journalistiek, bij de tv, bij een tijdschrift of een site of zoiets dergelijks doen. ik heb geeen idee wat precies maar deze dingen lijken me erg leuk. Iemand een idee of ik iets/iemand kan mailen waar ik misschien stage kan lopen? Het is best wel dringend!

correctie; heel erg dringend

Ik heb in een bejaardentehuis geholpen, was erg leuk!

zorgboerderij
kinderkamp begeleiden
op GAVE kamp gaan, hoef je verder niks te doen maar telt wel als stage :slightly_smiling_face: