Maatschappelijke stage.

Hey!

Ik zit dit jaar in de derde en dus moet ik een maatschappelijke stage van 40 uur doen. Ik heb al wat dingen gedaan, zoals geholpen bij Amnesty International en op de open dag van het ziekenhuis.

Ik moet nu nog 10 uren maar ik heb geen idee wat ik nog meer zou kunnen done. Er is zo’n site voor met vacatures maar er staan helemaal geen leuke bij. :frowning_face:

Dus ik zou willen vragen of jullie misschien wat weten? Of wat hebben jullie met maatschappelijke stage gedaan?

ik heb bij een kinderdagverblijf geholpen was best wel leuk

/

ik ga bejaarden uitleggen hoe hun mobiel werkt,
HAHAHAH

misschien is er een kringloopwinkel in je buurt vraag of je daar mag helpen hem ik ook gedaan is echt leuk (ong. hetzelfde als werken in een winkel alleen dan krijg je niet betaald)

Bij een basisschool en al die dingen die moeders dan normaal doen zoals leesgroepjes en toetsjes afnemen.

Ik zit in 4 havo en wij moeten ook ineens een maatschappelijke stage gaan doen, nu nog 12 uur dit jaar. Ik ga vragen of ik bij de voedselbank kan helpen met pakketten maken of zoiets.

ik zit in 3vwo en moet 72 uur : o
ze zijn echt gestoord.
njaa, gelukkig al 46 uur erop zitten (:
maarja, ik loop stage bij een soort van bejaardentehuis
en dan bij de afdeling van dementen,
en dan ga ik ze helpen met het avondeten en de koffie daarna, enzo.

computerles geven aan ouderen,
helpen in het dierenasiel
op de kinderboerderij,
helpen bij een kinderdagverblijf,
iets wat jou later leuk lijkt om te worden,
dansles geven,
paardrijles geven
mensen helpen met schoonmaken/boodschappen doen,
honden uitlaten,
helpen bij mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking

ik ga bij bevrijdingsfestival zwolle stage lopen (:

www.wielewaal.nl +> vakanties en weekendjes weg helpen voor gehandicapten kinderen en jongeren. Ze zoeken momenteel ook iemand die kan naaien om wat kostuums in elkaar te zetten

Vorig jaar in havo 4 moest ik maar 20 uur :stuck_out_tongue:
Maar ik heb in het verzorgingstehuis geholpen, koffie/thee rondbrengen en helpen met tafel dekken enz. Klinkt miss saai, maar het was erg gezellig.

40 uur is wel achterlijk veel. Krijg je daar vrij voor van school?

Ik ga stage lopen bij een zorgboerderij voor geestelijk gehandicapte mensen
Lijkt me wel heel leuk :slightly_smiling_face:
Misschien is er zoiets bij jullie in de buurt?

Wow, 40 uur !
Wij moesten vorig jaar in 4havo maar 18 uur :stuck_out_tongue:
Ik zat uiteindelijk diiiiik daaroverheen hoor, want ik ging meedoen met de Kindervakantieweek, voor kinderen wiens ouders niet zo veel geld hebben om op vakantie te gaan. En het was echt súper leuk en gezellig, met de kids & met alle vrijwilligers! Ik heb het jaar daarna weer meegedaan :grinning:

ik heb 72 uur.
vwo hea.
: )

Ik zit ook in (4) vwo, maar ik hoefde maar 16 uur
Ja ja mensen :smirk: !

ik zit in vwo4 en heb nog nooit iets als maatschappelijk stage gedaan
en dat hoeft bij mij ook helemaal niet

zijn jullie ff jaloers

^
JONGE XD

Nee dat moet in je vrije tijd, en mijn vorige rooster was kut dus toen kon het niet. sorry, late reactie