Maatschappelijke stage plekken

Hoi,
Ik moet voor school maatschappelijke stage lopen.
Maar ik heb geen idee waar…
Ik heb de bieb al gevraagd maar die zat al vol en de bejaardentehuis maar daar ben ik te jong voor. Het gaat om 10 uur.
Maar let op! Maatschappelijke stage betekend dat sommige dingen nie kunnen. Je moet denken: als iemand anders het zou doen zou diegene dan geld krijgen? Is het antwoord ja, Dan mag het niet. Dus weten jullie nog ideeën? Xxx Marit😘

Heb je al gegoogeld “maatschappelijke stage plekken” voor ideeen?

Btw, Ik heb bij een voedselbank stage gelopen. Miss is dat ook iets voor jou

Ik liep maatschappelijke stage bij mijn huisarts, was super leuk!

Ik heb mijn maatschappelijke stage gedaan in een dorpshuis, dat vond ik wel echt heel relaxed. Ik moest een beetje activiteiten voorbereiden en knutselen

Weet je al een beetje welke richting je later op wilt? Mij leek fysiotherapie heel leuk om later te gaan studeren dus ik ben voor mijn maatschappelijke stage bij een fysiotherapiepraktijk gaan stagelopen. Ben er via via gekomen, maar je kunt deze praktijken ook gewoon een mailtje sturen oid!

Ik heb mijn maatschappelijke stage op de kinderboerderij gedaan, zwaar werk maar wel weer eens wat anders

Ik heb dat destijds in een sportschool gedaan.

Heb je geen buurthuis in de buurt waar je misschien kunt helpen? Of een voedselbank waar je kunt helpen? Kinderboerderij?

Ik heb destijds volleybaltraining gegeven aan kinderen samen met iemand die ook stage moest lopen.

Je oude basisschool? Bij die ene super lieve juffrouw? Of misschien bij het werk van je ouders of een ander familielid? Een goede kennis?

Wel belangrijk is dat je echt geinteresseerd moet zijn naar dit werk en moet kijken of je het zelf ook wel wil doen anders zie je er zo tegenop en doe je het eigenlijk voor niks :stuck_out_tongue: