Maatschappelijke Stage Leerdoel

Heeyy

Ik heb gezocht of er al een topic over dit onderwerp was, maar ik kon geen topic vinden over de leerdoelen van een maatschappelijke stage.

Ik moet deze week een MaS (maatschappelijke stage) lopen, en daarvoor hebben we ook een boekje gekregen waar we leerdoelen, dagverslagen, verwachtingen, etc. moeten invullen.

Ik ga stage lopen op een dagbehandeling met dementerende ouderen. Ik moet een leerdoel hebben, maar ik weet niet echt wat. En ik weet dat je dat zelf moet bedenken, maar omdat ik al best veel met ouderen heb gewerkt, weet ik niet echt een leerdoel.

Hebben jullie voorbeelden van leerdoelen van jouw MaS, of weet je er misschien een? Wil je me dan helpen? Het mag ook van een andere soort MaS zijn.

Alvast bedankt!

leren hoe de maatschappij in elkaar zit?

Bijvoorbeeld zou je leerdoel kunnen zijn ‘vergelijken van de zorg waar je toen met ouderen heb gewerkt en wat je nu zal zien, nu dat de zorg kapot bezuinigd wordt’

Zoiets misschien :-)?

Ik vind het ook lastig om leerdoelen te bedenken; vooral omdat je zoveel dingen leert!

bijvoorbeeld ik wil leren om de zelfredzaamheid te stimuleren bij de dagelijkse activiteiten?