Maat van UGGS

Dag lieve meiden:)
ik heb een vraag
ik wil heel graag UGGS kopen
deze:http://www.fabuloussavings.com/trunk-shows/ugg-australia/images/hart1_ultra-tall-chocolate.jpg
de ultra tall chocolade.
ik heb normaal gesproken maat 39(soms38, soms 40)
mijn voetlengte is 24,5 en dan zou je volgens het ugg maattabel maat 39 hebben. maar deze zijn dus veel te groot en slobberig. maar bij maat 38 komt mijn teen weer tegen de rand.
ik hoor vaak dat ze uitlopen! de een zegt dat ik ze daarom in 38 moet kopen maar de ander zegt dat ze alleen in de breedte en niet in de lengte uitlopen.
heeft iemand een ervaring of mening?
en vinden jullie deze kleur mooi:)?(ik twijfel tussen die of sand(gebroken wit)).
dikke kus

Met een zool eronder, lopen vaak minder uit dan met zo’n dunnere zool eronder! Ik heb die met de dunne zool en daar heb ik maat 37 van, en normaal heb ik 39. Dus dat scheelt ook alweer 2 maten… Dus ik weet eigenlijk niet hoe dat bij jou schoenen zal zijn.

dankje voor reactie:)
ik weet dat dus ook echt niet
ik heb ze nog niet gekocht
maar wil t voordat ik ze koop wel ff zeker weten
ze zijn namelijk 350 euro
en als je er dan met je teen doorheengaat:P
oeoeoe dan word ik gek:)

In ieder geval niet te groot kopen! Want je loopt het bont plat wat erin zit…

Ik zou voor de 38 gaan, want als de 39 nu al te groot is zal het er niet beter op worden aangezien het bont platter wordt.

Voor de 38 gaan! Bij mij zit tijdens het passen 40 wel goed, maar toen ik die gekocht had en uitgelopen waren ze veel te groot! Ik heb nu gelukkig wel een paar in 39 en die loopt superfijn.

Mijn voetlengte is 25, en ik heb normaal maat 39/40 en van uggs maat 38/W7
dus ik zou als ik jou was maat 38 kopen, want ik had eerst een maat 39 en die heb ik verkocht omdat ze te groot waren en dat is zonde. En mijn teen komt ook tegen de rand aan maar ze lopen nog uit.

ik heb de ultra tall ook.
En normaal heb ik 38 maar nu heb ik W6 dus 37
En zelfs dan slip ik er nog een beetje uit.

Je loopt ze niet echt uit.
Maar wat je in feiten doet is het wol platlopen.