maat van jas.

okee, dit topic is misschien niet zo noodzakelijk, maar ik heb een vraag.
ik heb vorige week een jas besteld bij H&M.
maar ze hadden mijn maat niet meer…
ik heb maat 36 en normaal pak ik dan 38 maar die hadden ze niet meer dus ik heb maat 40 besteld.
denken jullie dat die me past?:blush: het duurt nog 3 weken voordat ik hem heb ofzo…
ik heb een jurkje en bikini maat 40 en die passen me ook (ook van de h&m) alleen heel klein beetje te groot.
H&M valt vaker kleiner uit, dus wat denken jullie?

zegmaar zo’n model:
klik hier voor de jas
ik kon de H&M link niet plaatsen omdat die al meteen was uitverkocht

Zou kunnen, maar ik denk wel dat het bij de mouwen te lang zal vallen, want dat is naar mijn ervaring meestal zo.

oke ik hoop het niet :frowning_face: hij is zoo leuk

[message=10596488,noline]MrsNicole schreef op 04 January 2012 @ 21:50[/message]: Zou kunnen, maar ik denk wel dat het bij de mouwen te lang zal vallen, want dat is naar mijn ervaring meestal zo.
bij mij zijn de mouwen altijd te kort haha

Maar ik denk eigenlijk dat hij je niet gaat passen… als je normaal maat 36 hebt is 40 wel heel groot. Misschien als je hem in huis hebt en hij past niet dat je de H&M kunt bellen om te vragen of ze een 38 hebben? Als je belt hebben ze soms nog wel iets terwijl het al niet meer op de site staat

oke dankje, ik zal kijken :slightly_smiling_face:

Hm, ik vrees dat het te groot gaat zijn! Ik heb normaal ook 36-38 en 40 is écht niet mooi.
Maar je zult wel zelf zien als je het binnenkrijgt :slightly_smiling_face:

2 maten te groot is wel heel groot… Ik denk dat t helaas niet zal passen

Ik denk dat hij te wijd zal zijn in je middel en de mouwen zullen te wijd zijn denk ik.