maat 42

Ik heb sinds kort schoen maat 42 en het is echt verschrikkelijk. Ik kan geen schoenen meer bij de bershka, hm of pull and bear kopen omdat het daar maar tot 41 gaat en de meeste winkels hebben voor laarsjes ook niet veel aanbod voor 42. Nu vraag ik me af of jullie winkels weten die wel wat meer voor grote maten hebben en dan niet alleen de duurdere schoenen :confused:

Haha ik dacht dat het om een kledingmaat ging, ik dacht al 42 is toch een vrij normale maat? xd maar sorry geen idee, internet? Google damesschoen maat 42

Maat 42 is toch zo uitzonderlijk niet?
Ikzelf heb 41-42 en heb eigenlijk nooit echt problemen om er te vinden.
Het is zoals garapoes zegt, gewoon eens op google zoeken…

primark sowieso wel geloof ik

Bij webshops kan je vaak gewoon zoeken op beschikbaarheid van schoenmaat :slightly_smiling_face: en echte schoenenwinkels (nelson enzo) hebben vaak ook een groter aanbod in schoenmaten.

Primark
Van Haren
Dolcis
Zalando

ik heb zelf ook 42 en soms lijkt het inderdaad of er niets is. Maar als je een in de webshop van deze winkels kijkt en de optie maat 42 aanklikt besef je hoeveel er eigenlijk nog wel in die maat is. Vooral bij zalando

webshops en wow ben echt blij met me kleine voeten lol

Sorry maar waar slaat dit op? 42 is nou ook niet zo mega hoor? :flushed:

Ik heb ook 42 en ik bestelde eerder altijd bij Zalando of ging naar Schuurman Schoenen. Maar nu koop ik eigenlijk altijd mijn schoenen bij Van Haren. Hier hebben ze hele leuke schoenen voor grotere maten. Je kunt ze ook online bestellen en is niet heel duur! :slightly_smiling_face:

En all stars enzo kan natuurlijk altijd. In het begin vond ik het vreselijk, maar je went er wel aan dat je bij sneakers soms gewoon naar de mannen maat moet kijken haha.

En verder: dat verschikkelijke valt wel mee. Ik heb zelf altijd het gevoel dat iedereen er naar kijkt, maar zodra het er op aan komt en ik mensen mijn schoenmaat vertel zijn ze vrijwel altijd verbaasd. Het valt namelijk helemaal niet op!

Het valt niet op idd. Maar voor bijv laarsjes is het heel irritant want de leuke zijn nou net een maat te klein :frowning_face: en op webshops vind k ook niet superveel

Ik zal echt eens bij van Haren gaan kijken als ik jou was, ik slaag daar bijna altijd wel!