maat 41 & dan sneakerz?

heeeuyy
ik wil heel graag sneakers dragen alleen ik heb maat 40/41 en soms ook 42…
Ik ben bang dat het dan lomp gaat staan ofzo.
Zal ik het gewoon doen ofniet ?

wat voor sneakers ? xx

ligt er aan wat voor n sneakers.
sommige staan heel erg lomp, anderen vallen wel weer mee. ik heb ongeveer dezelfde maat als jij en ik heb dat ook heel erg. gewoon naar de winkel gana en kijken wat kan en wat niet.

Ik zou als ik jou was geen All stars nemen want daar lijken je voeten giga in. Maar je hebt soms ook sneakers die je voeten niet groot maakt. Dus ik zou gewoon zoeken naar schoenen die niet vergroten. Succes

met strepen over horizontaal ?

Ik heb echt kleine voeten (maat 37) en zou juist wat grotere voeten willen, maar het maakt me niet heel veel uit.
Ik denk dat je gewoon witte sportschoenen moet gaan dragen :slightly_smiling_face:

ik heb ook maar 41 ewn heb ook gewoon sneakers aan kan makkelijk joh egt waar staats juist stoer!

je moet geen all stars doen idd
en je moet je sneakers dan niet strak aanveteren ofzo, lekker los dragen dat doe ik ook altijd, dan lijken je voeten ook minder groot

Ik heb maat 40.5 en ik draag gewoon all stars en Nike Dunks.
Je krijgt daar inderdaad grote poten van, maar dat effect vind ik juist grappig.

Een hoop skateschoenen laten je voeten vaak kleiner lijken.

Weet je, in sneakers lijken je voeten kleiner dan in (puntige) pumps!
En ik werk in een schoenenwinkel dus zie het bijna elke dag voor me :wink:

en ze dan niet onder een skinny jeans dragen :stuck_out_tongue:

Geeen allstars dat ziet dr niet uittt,
andere kunnen wel hoor =)

allstars kunnen wel vind ik, maar dan moet je geen skinny jeans aan doen

Smalle sneakers kunnen zeker, maar met grote Nikes of K-swiss wordt het al gauw lomp… Ook qua kleur: wit kun je beter niet doen, zwart is dan beter.

het is écht niet erg hoor
niemand kijkt ernaar hoe groot je voeten zijn
en so what, je kan er toch werkelijk NIETS aan doen dat je grote voeten hebt

en je voeten zijn ook niet echt groot, ik heb ook maat 41 en het valt echt reuze mee

gewoown dragen wast jij lekker vind ik vind all stars prima kunnen in maat 40, juist in puntige pumps worden je voeten veel groter.

Ik heb maat 40, en ik heb zwarte asics. Je moet een beetje smalle zoeken, maar ik denk dat all stars een beetje te plat maken…

Anyway wat maakt het eigenlijk uit, ik kijk niet snel naar iemands voeten en hoe groot ze nou zijn…

Ik zou dan juist brede sneakers kopen. De al eerder aangehaalde skaterschoenen zijn ook breed en daar lijken je voeten inderdaad superklein in. Van een afstandje kunnen mensen vaak toch niet goed inschatten hoe groot iets werkelijk is, optisch kan je dan door brede schoenen de verhouding van je voet veranderen.
Als je echt een probleem met je voeten hebt kan je altijd nog wijde pijpen dragen of besluiten toch maar hakken te dragen. Kijk maar naar Paris Hilton, volgens mij hebben jullie dezelfde maat, hakken staan dan prachtig!

Gewoon de sneakers kopen die jij mooi vind.
Waarom zouden mensen met een grotere maat niet de sneakers mogen dragen die men mooi vind.

Ik heb het zelfde probleem :frowning_face: van die Nike’s staan echt zo dom omdat ze ook nog eens wit zijn en dan lijken ze nog groter, en dan zie ik ze bij ieamnd anders en dan denk ik ; kon ik dat maar aan maja