maat 38/40/42. +sieraden&schoenen! 1,50 tot 6,50 inclusief!

^ de verzendkosten zijn 3 euro tot 3,60.
Ja sorry misschien reageerde ik wat vel maar ik wil wel een serieus bod en niet een die net de verzendkosten dekt.

hahah neejoh ik bedoelde 4 exclusief verzendkosten natuurlijk (;

waarom verander je je reactie, net stond er nog 13 inclusief en iets over de verzendkosten…

Ja omdat ik van gedachten veranderde omdat de verzendkosten nogal veel zijn en ik niet verwacht had dat iemand zo snel zou reageren erop. Het komt eropneer dat ik sowieso 10 euro exclusief wil voor die tas. Misschien had ik dat beter neer kunnen zetten. Voor de rest stond in die post niets over verzendkosten want je hebt mijn bericht nog geciteerd. Deze staan in de post eronder die ik niet heb veranderd.

ik wil graag 2 van je overnemen note me

okee, dan hoef ik hem niet sorry, 15 vind ik echt te veel x

Nummer 2 verkocht.

Hoogste bod tas = 12,50 inclusief. (Voorlopig)
Ik doe hem hier niet voor weg ik wil minimaal 10 euro exclusief verzendkosten ervoor.

Update
nieuw: 02, 14, 15, 16, 17

ik wil die jegging wel note me aub!

^ genote.

upje voor mijn topic foto.

Update!

Up :slightly_smiling_face:

Up :upside_down_face:

Vandaag 2 pakjes op de bus gedaan
Primark ketting(Verkocht)
Singlet h&m(Verkocht)
Jegging primark(Verkocht)

06. Revolver ketting met strass.
Voor iets ruilen?

Ik ben helaas de komende maanden blut, dus ik kan niets kopen nu :frowning_face:
Mijn verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/alles-moet-weg-maat-xssm.-ruilen-en-bieden-update-270569.0.html

Ik plaats heel vaak nieuwe dingen :slightly_smiling_face:

^ sorry ik zie niets in je topic staan wat ik kan gebruiken en ik heb helaas ook een wat grotere maat dus je kleding pas ik niet.

Update!

Up

Upje